دیدار اعضای ارشد مجمع خیرین امنیت ساز شهرستان با فرماندار بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: به گزارش خبرگزاری خورنا،  اعضاء ارشد مجمع خیرین امنیت ساز بهبهان با حضور در فرمانداری بهبهان با یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا اعضاء هیات مدیره مجمع با تبریک و خوش امد گویی به فرماندار، به تشریح فعالیت ها و رسالت مجمع خیرین امنیت ساز پرداختند.

سرهنگ عزیزی، فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان بعنوان عضو ارشد حقوقی مجمع؛ در ابتدای صحبت های خود از داریوش آرمات بانی تشکیل این مجمع که برای راه اندازی و تآسیس و معرفی اولیه اعضاء هیات موسس و هیات امناء و نوشتن اساسنامه راهبردی مجمع تلاش های چشمگیری انجام دادند تشکر و قدردانی بعمل آورد.

پس از آن نیز بلالی مدیرعامل منتخب مجمع، بصورت تکمیلی و با ذکر جزییات در خصوص مراحل کار تشکیل این مجمع و اهمیت آن برای جلب اعتماد مردمی و چگونگی خدمت رسانی نکاتی را عنوان کرد.

در ادامه این نشست شریف نیا رئیس هیات مدیره مجمع خیرین امنیت ساز از فرماندار بهبهان به جهت پیوستن به مجمع بعنوان عضو حقوقی ابراز خوشحالی نموده و پیشنهاد داد که مدیرعامل مجمع را در جلسات ادارات فرمانداری دعوت نموده و شکل گیری مجمع را به ادارات مختلف بهبهان رسما ابلاغ کنند.

در پایان مقرر شد که زمان برگزاری افتتاحیه رسمی از مکان مجمع که جنب درب ورودی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی بهبهان است؛ پنجشنبه ۱۳۹۸/۸/۲۳ ساعت نه و نیم صبح باشد و همه اصحاب رسانه در این رویداد شرکت کنند.

همچنین در این جلسه توافق شد در مقطعی دیگر، طی مراسمی فراگیر و با اطلاع رسانی گسترده قبلی با دعوت از مسولین ارشد استانی و یک سخنران در بحث امنیت و با حضور اعضاء رسمی و افتخاری مجمع و معرفی کامل مجمع توسط بانی، از عموم مردم شریف و اصحاب رسانه نیز در یکی از تالارهای بهبهان دعوت بعمل آید.