سالن اجتماعات شهر بیدروبه اندیمشک افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری خورنا از اندیمشک، با حضور مسئولان محلی و استانی سالن اجتماعات کوثر شهر بیدروبه بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک به بهره برداری می رسد.

شاید در نگاه نخست به این پروژه، سالن اجتماعات کوثر به عنوان یک طرح عادی و روزمره عمرانی در شهر بیدروبه مطرح گردد، اما با نگاهی جامع تر به آن می توان آن را “گامی مهم برای سازندگی و رفع محرومیت بخش الوار گرمسیری” دانست.

کسی منکر بر وجود محرومیت و نیازهای بیدوربه و بخش الوار نیست، الوار گرمسیری دردها و محرومیت های شاید پرتعدادی دارد، ولی در برابر این دردها باید چه کرد؟

سالن اجتماعات کوثر نه تنها امید مردم شریف بیدروبه برای سازندگی است نه تنها نیاز و اولویت آن ها، ولی یک راه را برای توسعه و آینده فرزندان دیار پرافتخار بخش الوار گرمسیری است.

سالن کوثر شهر بیدروبه یک نقشه راه است، سازندگی در جای جای سرزمین یک هزار شهید اندیمشک یک تلاش برنامه ریزی شده و مجاهدانه است، امروز امید در جای این دیار، جوانه زده است و کلنگ زنی و بهره برداری از ده ها طرح عمرانی در شهر بیدوربه و بخش الوار گرمسیری، گامی مهم برای سازندگی آینده جوانان این سرزمین است تا این گام محکم و مستحکم تر از گذشته ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/