لیگ دسته ۱ فوتسال کشور/ هومن سازه ماهشهر ۱ امتیاز کسب کرد

خورنا: تیم فوتسال کاشان در آخرین بازی از دور رفت لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم قعرنشین هومن‌سازه ماهشهر با تساوی چهار بر چهار متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در آخرین بازی از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور دو تیم فوتسال کاشان و هومن‌سازه ماهشهر امروز در سالن جهان پهلوان تختی کاشان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به مساوی چهار بر چهار رضایت داده و امتیازات این بازی را تقسیم کردند.

در نیمه نخست این دیدار تیم فوتسال کاشان بازی بهتری نسبت به حریف جنوبی و ته جدولی ارائه داد و موفق شد دو بار توسط امید مولایی و حامد جعفریان دروازه هومن‌سازه ماهشهر را باز کند، در حالیکه نیمه نخست با همین نتیجه پیش می‌رفت، تیم هومن‌سازه ماهشهر توانست توسط حمید بختیاری یکی از گل‌های خورده را جبران کند و به این ترتیب نیمه نخست با پیروزی دو بر یک به نفع نماینده کاشان به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم کاشانی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند دو بار دیگر توسط محمدحسین منصوری‌نیک و مسعود حداد با نتیجه چهار بر یک از حریف خود پیش بیفتند.

اما بازیکنان تیم فوتسال کاشان در ادامه نیمه دوم نتواستند از اندوخته گل‌های خود حفاظت کنند و دو بار توسط شهرام شیدا و یک بار توسط کامران محمدی دروازه خود را باز شده دیدند تا تیم ماهشهر موفق شود بازی را به تساوی بکشاند.

با وجود تلاش‌های زیادی که تیم میزبان برای زدن گل پیروزی داشت و موقعیت‌هایی را نیز در اواخر بازی از دست داد و در نهایت تیم فوتسال کاشان در روزی که می‌توانست هر سه امتیاز این دیدار خانگی را به حساب خود واریز کند به یک امتیاز این دیدار مقابل تیم هومن‌ساز ماهشهر قناعت کرد.

این تساوی در شرایطی رقم خورد که تیم فوتسال کاشان از ابتدای سال جاری تا پایان نیم فصل لیگ دسته اول برای اولین‌بار در خانه نتوانست به پیروزی برسد.

دیدار دو تیم فوتسال کاشان و هومن‌سازه ماهشهر به قضاوت محمد فارنژاد از تهران، کاظم قنبری از ساوه و مرتضی اعلائیان و بهروز رحیمی از استان یزد و با حضور مرتضی درودیان و عباس رنجی به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون برگزار شد.

تیم فوتسال کاشان در پایان نیم‌فصل لیگ دسته اول از هفت بازی چهار شکست بیرون از خانه مقابل تیم‌های  گیتی‌پسند اصفهان، فردوسی مشهد، شهروند بابل و نفت امیدیه و دو پیروزی خانگی مقابل تأسیسات دریایی تهران و پروفیل مشهد به همراه یک تساوی مقابل هومن‌سازه ماهشهر کسب کرده است و با اندوخته هفت امتیاز نیم‌فصل را به پایان برد.

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ تیم در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود.