ارزیابی داخلی فرآیندهای سازمانی در پتروشیمی خوزستان

خورنا|باقرگل فر:ارزیابی داخلی فرایندهای سازمانی شرکت پتروشیمی خوزستان طی دو روز انجام پذیرفت،اولین دوره ارزیابی فرایندهای سازمانی شرکت پتروشیمی خوزستان در سال ٩٨ با حضور مدیرعامل ، مدیران و مسئولان واحدهای مختلف برگزار شد.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی ؛ شرکت پتروشیمی خوزستان در راستای بهبود مستمر, پروژه ارزیابی داخلی فرایندهای سازمانی خود را با بهره گیری از مدل TECHCHI (TEM1000:2019) برگزار نمود.
به گزارش روابط عمومی, هدف این پروژه رشد و ارتقای شرکت از طریق شناسایی فرایندهای سازمانی و مقایسه آن با استانداردهای بین المللی در جهت بهبود مستمر فرایند ها و تعیین فرایند های اولویت دار با توجه به محدودیت منابع و امکانات بود .

ارزیابی فرایند ها سازمانی شرکت پتروشیمی خوزستان پس از حضور ۴ ارزیاب آموزش دیده به صورت مستمر ، برگزاری جلسات هفتگی فرایندهای سازمانی ،برگزاری جلسات بررسی ریسک ها و فرصت ها ، برگزاری چندین دوره  آموزشی برای مدیران و کارشناسان شرکت, اجرای پروژه های بهبود بعد از عارضه یابی و همچنین برنامه ریزی دقیق و مطلوب از سوی واحد برنامه ریزی و اطلاعات مدیدیت انجام شد.
در طی دو روز بیستم و بیست و یکم آبان ماه ارزیابان طی مصاحبه با مدیران میانی ، مسئولان واحد ها و متولیان فرایند طی ١٢ جلسه  به بررسی بیش از ١٢٠ فرایند سازمانی در دوازده بعد مدل در قالب کارگروه های اجرایی پرداختند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *