تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر روی نوار پیروزی

شهرداری بندرماهشهر به دومین پیروزی خود در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور دست یافت.

خورنا : فضل اله ترحم | خورنا: عصر امروز دوشنبه ۹۸/۰۸/۲۰ در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور تیم شهرداری بندرماهشهر میزبان نفت و گاز گچساران بود، شهرداری که هفته گذشته تیم فوتبال نفت امیدیه را در امیدیه با نتیجه یک بر صفر شکست داده بود میدانست با دستیابی به پیروزی در بازی امروز خود را تا میانه های جدول بالا می کشد و امیدوارانه به بازی های بعد نگاه می کند.


حملات شهرداری تا دقیقه ۲۲ راه به جایی نبرد تا اینکه دا این دقیقه از مسابقه سجاد عباسی برای این تیم گلزنی کرد و این نتیجه تا پایان نیمه اول حفظ شد.

در نیمه دوم نفت و گاز گچساران بر دامنه حملاتش برای جبران نتیجه افزود و یکبار نیز توپ را به تیر عمودی دروازه کوبید اما شهرداری چی هاهم دست بردار نبودند و کوشیدند تا با پایه ریزی حملات از عمق و جناحین به دومین گل خود دست یابند و خیالشان را راحت کنند

در دقیقه ۸۲ پاس زیبای عرفان بادی به امیرحسین طاحونی رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تو ر دروازه گچسارانی ها رساند و دومین گل شهرداری به ثمر رسید.


حملات نفت و گاز گچساران در دقایق پایانی مسابقه بی ثمر ماند و بازی با نتیجه ۲ بر صفر به نفع شهرداری خاتمه یافت. شهرداری در این مسابقه به یک پنالتی دست یافت که اویس کرد جهان توپ را به دستان دروازه بان حریف کوبید.
شهرداری با این برد ۹ امتیازه شد و خود را تا رده نهم جدول بالا کشید.