موشن‌گرافی؛ معرفی رضا نیک فرجام کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام خمینی

رضا نیک فرجام، تحصیل کرده دکترای مهندسی شیمی و دکترای مدیریت استراتژیک، مدیر توانمند و با تجربه صنعت پتروشیمی، پژوهنده و فعال اجتماعی، از حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، چمران، بندر امام خمینی، امیدیه، میانکوه، هندیجان و زهره شهر وارد صحنه انتخابات می شود.

نیک‌فرجام از سال ۶۲ در هندیجان و بندرماهشهر به شغل معلمی پرداخت و از سال ۷۷ با مدرک فوق لیسانس مهندسی شیمی واردصنعت پتروشیمی شد.

همگام با کار در صنعت، از تدریس در محیط های فرهنگی از جمله دانشگاههای آزاد امیدیه، بندرماهشهر و مراکز آموزشی پتروشیمی غافل نبود.

سالها فعالیت در سه جبهه آموزش و پرورش، مراکز دانشگاهی، پژوهشی و صنعت، از وی فردی پرتلاش، منظم و برنامه ریز و الگویی کاریزمایی ساخت.

هم اکنون نیک فرجام با پشتوانه کارکنان صنعت نفت و پتروشیمی، دانشجویان و دانشگاهیان، فرهنگیان و فعالین اجتماعی منطقه پا به عرصه گذاشته است و مطمئنا رزومه کاری خوب ایشان به گونه ای است که کارشناسان پیش بینی می کنند می تواند با جلب اعتماد مردم، پدیده خوش شانس این دوره از انتخابات مجلس خواهد بود.

در کلیپ بعدی برنامه ها و اهداف کلان و خرد ایشان به آگاهی شهروندان محترم حوزه انتخابیه خواهد رسید.

خبرگراری خورنا آمادگی دارد رزومه و بیوگرافی کلیه کاندیداهای انتخابات مجلس در استان خوزستان را منتشر کند. برای سفارش ساخت کلیپ و انتشار در خورنا به شماره ۰۹۳۰۴۴۴۸۴۵۳ پیام ارسال کنید.