فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک: امروز بسیج برای آزادگان جهان سمبل مقاومت است

خورنا_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در نشست شورای اداری گفت: امروزه بسیج برای جوانان ما شورآفرین، برای دوستان غرور آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

سرهنگ کریم پور گفت: امروز بسیج برای تمام آزادگان جهان به عنوان سمبل و نماد مقاومت محسوب می شود.

وی افزود: لذا ما در هفته بسیج به دنبال این هستیم تا این ارزش‌ها را گرامی بداریم و از همه عزیزان درخواست می کنیم با توجه به اینکه امسال سالگرد ۴۰ سالگی بسیج است، انتظار داریم که ویژه تر از سالهای گذشته پای کار باشند.

فرمانده سپاه شهرستان انییمشک عنوان کرد: امروزه مقاومت بسیاری از کشورها و موفقیت های نظام اسلامی مرهون تفکر بسیجی است، هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ای است برای زنده نگهداشتن ارزش ها و روحیه بسیجی است.

وی افزود: امسال عنوان شعار محوری در سال ۹۸ بسیج ۴۰ سال خدمت جهاد و شهادت است .در هفته بسیج امسال ما بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح ناحیه مقاومت کانونهای بسیج حوزه های محلات و پایگاههای مقاومت داریم.

سرهنگ کریمپور افزود: وجود با برکت هزار شهید در اندیمشک و نمادهایی مثل چهار آذر و شش مهر، و همچنین وجود هفت پادگان از دوران دفاع مقدس، بیمارستان شهید کلانتری، معراج شهدای اندیمشک و…. به عنوان نقاط قوت اندیمشک در دوران دفاع مقدس محسوب و برگ زرینی در تاریخ اندیمشک را رقم زده است.

وی با بیان این که امروزه اندیمشک بدون واژه دفاع مقدس مفهوم خاصی ندارد، خاطر نشان کرد: هر کس که در دل برای سرنوشت خود، سرنوشت این ملت و آینده ایران اسلامی ارزش قائل است ،،آن کسی که برای استقلال و هویت ملت خود ارزشی قائل است و در این راه قدمی بردارد او بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: رژه خودرویی و موتوری، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای بسیج، نشست های بصیرتی یا سبک زندگی اسلامی، پیاده روی خانوادگی، مسابقات ورزشی، صبحگاه مشترک و دانش آموزی، برگزاری میز خدمت توسط بسیج ادارات، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و اجرای طرح ویزیت رایگان با حضور پزشکان بسیجی از جمله برنامه‌های هفته بسیج می باشد.

وی با اشاره به این.که اجرای همه این برنامه ها قطعاً پشتیبانی و همکاری ادارات و بسیج آنها را نیاز دارد، افزود: اما اصلی ترین برنامه ما در روز ۵ آذر در مرکز استان خواهد بود، تحت عنوان شکوه مقاومت اجتماع ۱۵ هزار نفری از بسیجیان را خواهیم داشت .

انتهای پیام/

………………………………………………