باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد امیدیه جزو ۱۰ باشگاه برتر کشور شد

خورنا: باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در بین ۲۴۰ باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه‌های آزاد توانست در بین ۱۰ باشگاه برتر کشور قرار گیرد.

هدایت‌الله صادقی قاری رئیس باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد امیدیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: چهاردهمین اجلاس سراسری رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در مشهد مقدس برگزار شد.

وی افزود: طی سه روز برگزاری این اجلاس، آیین نامه‌های طرح‌های پژوهشی برون دانشگاهی و طرح‌های مشترک تهیه و تدوین شده همچنین اصلاحاتی در مراحل پذیرش عضویت اعضا و عضویت افتخاری شخصیت‌های برجسته کشوری، درآمدزایی از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی و طرح‌های برون دانشگاهی انجام گرفت.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه تصریح کرد: رؤسای باشگاه در سه کارگروه تحت عناوین “کارگروه پژوهش، فناوری و کار آفرینی”، “کارگروه پذیرش، تسهیلات و نخبگان” و “کارگروه فرهنگی، امور ایثارگران و اطلاع رسانی” شرکت و در این کمیسیون‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت با جمع‌بندی نظرات، اصلاحاتی در آیین نامه‌های باشگاه اعمال شد.

وی اضافه کرد: اختتامیه این مراسم با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر فرهاد دانشجو برگزار شد و در این مراسم از ۱۰ باشگاه برتر کشور با اهدای جوایز نفیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

صادقی قاری خاطرنشان کرد: بر اساس امتیازدهی به بیش از ۲۴۰ باشگاه پژوهشگران واحدهای مختلف، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه موفق به کسب رتبه در میان ۱۰ باشگاه برتر کشور شد.

در این مراسم هدایت‌الله صادقی قاری به‌عنوان رئیس باشگاه پژوهشگران واحد امیدیه هدیه خود را از دست فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *