شهردار بندر امام خمینی(ره) انتخاب شد

رئیس شورای شهر بندر امام خمینی(ره) گفت: محمد علی فروتن‌زاد سرپرست فعلی شهرداری بندر امام خمینی(ره) با 7 رای اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار بندر امام خمینی(ره) انتخاب شد.

خورنا| هدایت اله ترحم : به گزارش خورنا به نقل از فارس، بهنام ادیبی رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: امروز جلسه انتخاب شهردار بندر امام خمینی(ره) با حضور ۷ عضو شورای شهر تشکیل گردید و با ۷ رای محمد علی فروتن زاد سرپرست فعلی به سمت شهردار بندر امام خمینی(ره) انتخاب شد.

وی افزود: امروز به وی نامه سرپرستی داده شد و نامه انتخاب به عنوان شهردار بندر امام خمینی(ره) نیز به فرمانداری بندرماهشهر ارسال شد تا به استان منعکس و استعلامات لازم و روال قانونی تا ابلاغ حکم قطعی را طی کند.

ادیبی بیان کرد: وی با قدرت کارش را انجام می‌دهد و کارهای خوبی را در زمان سرپرستی انجام داده است و توانسته رضایت عمومی را جلب نماید.

رئیس شورای شهر بندر امام خمینی(ره) گفت: شهرداری بندر امام خمینی(ره) برای اولین بار است که بصورت شبانه روزی فعالیت می‌کند، اعضای شورای شهر به مدیریت قبلی نقطه نظراتی داشتند اما در این مدت عملکرد مثبتی دیدند و امیدواریم این انتخاب منشاء خیر و برکت برای مردم شهر باشد.