عبادی امام جمعه شهر چمران بندرماهشهر:

مهم‌ترین مطالبه ولی امر مسلمین از امت و نخبگان جهان اسلام وحدت است/ برای توسعه فرهنگی شهر چمران همه ارگان‌های متولی باید به وظایف خود عمل کنند

خورنا|باقرگل فر:امام جمعه شهر چمران گفت: مهم‌ترین مطالبه ولی امر مسلمین از امت اسلام و نخبگان جهان اسلام وحدت است.

بنابه گزارش خبرنگار خبزگزاری خورنا به نقل از خبرگزاری بسیج از بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد: مهم‌ترین نیاز امروز جهان اسلام وحدت است و مهمترین مطالبه ولی امر مسلمین از امت اسلام و نخبگان جهان اسلام نیز همین مهم یعنی وحدت است.

عبادی در ادامه از تصویب خدمات‌دهی بخش اورژانس و درمانگاه بیمارستان صنایع پتروشیمی طبق تعرفه نظام پزشکی توسط شورای سلامت شهرستان بندر ماهشهر خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مکرر، الحمدلله این خدمت برای مردم شریف چمران و روستائیان عزیز محقق شد.

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله از هفته آینده همراه با راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی، خدمات‌دهی در این بخش نیز آغاز خواهد شد، که جا دارد از عزیزان شورای سلامت به خاطر این مصوبه تشکر کنم.

عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها، توسعه فرهنگی شهر را مستلزم ورود جدی همه نهادها و ارگان‌های متولی عنوان کرد و افزود: برای توسعه فرهنگی شهر چمران همه ارگان‌های فرهنگی باید به وظایف خود عمل کنند.

وی همچنین در پایان به نقش و تأثیر روستاها در بحث تولید و رونق آن اشاره کرد و گفت: برای تحقق شعار «رونق تولید» باید از روستائیان حمایت جدی صورت گیرد.