امام جمعه هندیجان: اراضی منابع طبیعی به کشاورزان واگذار شود

خورنا: امام جمعه هندیجان گفت: با انعقاد قرارداد بین کشاورزان و منابع طبیعی می‌توان در راستای واگذاری اراضی رها شده به روستاییان هندیجانی اقدامات مؤثری انجام داد.

حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: بسیاری از اراضی و زمین‌های منابع طبیعی در اطراف روستاهای هندیجان بدون استفاده باقی مانده و البته از دسترس ساکنان این منطقه نیز خارج است.

وی افزود: مسئولان باید همت کنند در راستای آبادانی منطقه و ایجاد اشتغال کشاورزی بین اهالی این شهرستان به‌ویژه روستاییان، اراضی منابع طبیعی این حوالی را به روستاییان واگذار کنند.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: اشتغال در این منطقه یکی از دغدغه‌های مردم به‌ویژه جوانان جویای کسب و کار است که با محقق کردن این امر می‌توان به اقتصاد زندگی آنها کمک شایانی کرد.

وی بیان کرد: با انعقاد قرارداد بین کشاورزان و منابع طبیعی می‌توان در راستای رفع این مشکل و ایجاد راهکار در این خصوص همت کرد.

بهبهانی‌پور در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان عنوان کرد: با بارش‌های صورت گرفته در منطقه، امسال سال پرخیر و برکتی برای مردم به‌ویژه کشاورزان است که البته مسئولان نیز باید زمینه‌های تقویت آن را فراهم کنند.

وی ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید زمینه‌های اقتصاد مقاومتی را تقویت کرده و در این خصوص از متکی بودن به واردات جلوگیری کرد.

امام جمعه هندیجان در پایان گفت: این مهم با حمایت و تعامل مضاعف یکایک مسئولان و نیز همکاری مردم محقق می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *