جلسه شورای اداری مسجدسلیمان در فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام حجتی نیا در این جلسه اظهار داشتند: با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات،مدیران ادارات دقت بیشتری داشته باشند و سعی کنند از فعالیت و استفاده از اموال دولتی در جهت استفاده انتخاباتی اجتناب کنند زیرا این کار یک تخلف است.

وی افزود:از شورای تامین شهرستان تشکر می کنم که تلاش های زیادی را تاکنون انجام داده اند و در بحث حقوق معوقه کارگران پتروشیمی مسجدسلیمان اقدامات خوبی را انجام داده است که خوشبختانه امروز شاهد این هستیم که حقوق معوقه و بیمه این کارگران به روز و صفر است.
حجتی نیا افزود:از تلاش و پاسخگویی برخی مدیران تشکر می کنیم اما از کم لطفی برخی مدیران ادارات گله مندیم که انتظار داریم در جهت خدمت رسانی به مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.
سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در بخشی دیگر از سخنان بر لزوم تلاش بیشتر شهرداری در بحث ارائه خدمات شهری،معابر و فضای سبز تاکید کرد.
وی در پایان عنوان کرد:در آذرماه قطعا با همکاری تمامی ادارات مانور زلزله را در شهرستان برگزار خواهیم کرد و انتظار می رود ادارات بحث پدافند غیر عامل را در نظر داشته باشند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است.
در ادامه جلسه رئیس دادگستری مسجدسلیمان در سخنانی اظهار کرد:با توجه به اینکه تقریبا بصورت غیررسمی بحث تبلیغات انتخاباتی استارت خورده است و ابلاغ بخشنامه تشکیل ستاد مبارزه با تخلفات انتخاباتی،بزودی این ستاد در شهرستان تشکیل خواهد شد و برای حفظ سلامت انتخابات،مدیران دقت داشته باشند تا اموال و وسایل دولتی در جهت انتخابات مورد استفاده نگیرد.
چعباوی ادامه داد:طبق قانون باید اختلاف ادارات ابتدا در فرمانداری ها حل شود و در صورت عدم مصالحه در نهایت در دادگستری مطرح شود زیرا کثرت پرونده های ورودی متعلق به اختلافات ادارات نسبت به همدیگراست.

 

در ادامه جلسه شورای اداری، مهندس عمادی رئیس ستاد بازسازی ضمن تشکر و قدرانی از مسئولین محلی همچنین نماینده شهرستان که در امر بازسازی مسجدسلیمان تلاش نمودند اعلام نمود: تا به امروز ۱۵ هزار واحد مسکونی که در زلزله تیرماه ۹۸ آسیب دیدند ارزیابی شده و ۱۳هزار و سیصد واحد ثبت سامانه گردید.
وی افزود: آمار واحدهای تعمیری ۱۰ هزار و پانصد مورد می باشد که انتظار میرود این به ۱۲ هزار واحد برسد ۱۳۰۰ واحد احداثی نیز ثبت سامانه شد.

مهندس عمادی گفت: مشکلی که در گذشته در مسجدسلیمان بود بافت فرسوده محلات و فضای ساختمانی می باشد.که انشالله با همکاری مسئولین شهری بتوانیم تاسال ۱۴۰۰ طی سه سال ۱۱ هزار واحد ساختمانی بازسازی شود و در این مسیر از مسئولین بانکها درخواست همکاری بیشتر در هر چه سریعتر پرداخت کردن تسهیلات را داریم .