مهندس عسگر ظاهری نماینده شهرستان مسجدسلیمان:

طی پیامی یوم الله ۱۳ آبان را گرامیداشت

متن پیام به شرح زیر می باشد: تبعید امام(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳،قتل عام دانش آموزان در۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سه رویداد مهم با هویت و محتوای ضداستکباری هستند که هر یک سرفصل نوینی در تاریخ استکبار ستیزی به شمار می روند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:
تبعید امام(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳،قتل عام دانش آموزان در۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سه رویداد مهم با هویت و محتوای ضداستکباری هستند که هر یک سرفصل نوینی در تاریخ استکبار ستیزی به شمار می روند.

بازخوانی اتفاقات این روز مهم برای نسل نوجوان و جوان حاضر و نسل های آینده حاوی درس های مهمی میباشد که ضمن افزایش خودباوری و اعتماد به نفس به افزایش بصیرت آنها در مقابله با دسایس و فتنه ها کمک شایانی میکند.

جبهه استکبار که پس از شکست های متعدد از ملت فهیم ایران، این بار با سناریوی نفوذ و ایجاد انحراف در حرکت انقلاب به دنبال اهداف خود هستند باید بدانند که تلاش آنها فرجامی جز شکست نخواهد داشت و ۱۳ آبان امسال با شعار “استکبار ستیزی سراغاز افول آمریکا” یکبار دیگر مردم انزجار خود را از آنها به نمایش میگذارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی،دفاع مقدس، دانش آموزی و شهدای مدافع حرم،فرا رسیدن این روز بزرگ را که تبلور پیشگامی دانش آموزان در مبارزه با استکبار میباشد را تبریک میگویم و از خداوند متعال سربلندی و موفقیت همگان را مسئلت دارم.