تالیف ۱۸ کتاب در دوره ۱۰ ماهه توسط اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: در مراسمی با حضور رئیس و معاونین دانشکده علوم پزشکی بهبهان از مولفین دانشکده علوم پزشکی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۲ آبان ماه مراسم تجلیل از مولفین دانشکده علوم پزشکی بهبهان برگزار شد.

 

دکتر غلامرضا بادفر رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان در این مراسم ضمن تقدیر از مولفین دانشکده علوم پزشکی گفت: تحقیق، پژوهش و تالیف از جمله مواردی است که دانشکده علوم پزشکی بهبهان بر آن تاکید فراوان داشته و دارد.

بادفر افزود: بر همین اساس از اواسط سال گذشته با تهیه بستر مناسب و ترغیب اعضای هیئت علمی، اساتید و دانشجویان در خصوص تحقیق، پژوهش و تالیف زمینه مناسب برای این موضوع فراهم شد.

وی نتیجه این برنامه ریزی را طی یکسال اخیر بسیار خوب برشمرد و گفت: در ۱۰ ماهه اخیر ۱۸ مورد تالیف کتاب توسط پزشکان و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی بهبهان صورت گرفت که دستاوردی بسیار خوب برای دانشکده و شهرستان است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی در تشریح دستاوردهای تالیف کتاب برای دانشکده علوم پزشکی گفت: تالیف کتب در دانشکده علوم پزشکی موجب شناساندن بهتر و بیشتر شهرستان در سطح ملی، افزایش بارعلمی اساتید و دانشجویان با دانش و علم روز، تامین مولفه های آموزشی در شاخص های وزارتی و ترغیب دیگر اساتید و دانشجویان در حوزه تحقیق و پژوهش است.

در این جلسه از دکتر امید آزادبخت مولف کتاب مبانی پزشکی هسته ای که برای اولین بار در کشور تالیف و به چاپ رسیده است، مهندس مصطفی معظمی فر نویسنده مجموعه ۱۵ جلدی کتاب های تکنولوژی اتاق عمل و آقایان کاید خورده و مشعلی از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی بهبهان که اقدام به تالیف کتاب بهداشت مادران نوزادان و کودکان کرده اند تجلیل شد.