کسب رتبه برتر استانی توسط معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان در برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی

خورنا | پدرام کسائی: در مراسمی بمناسبت هفته بیمه سلامت از دفاتر برتر‌ بیمه سلامت و مدیران و فعالین این عرصه در استان خوزستان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، در مراسمی که روز گذشته با حضور کورش فرزین معاون سازمان بیمه سلامت کشور، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، علی خسروی رییس بیمه سلامت خوزستان و ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در هتل پارس اهواز برگزار شد، از مدیران برتر دفاتر بیمه سلامت، مدیران و فعالین این عرصه در استان خوزستان تجلیل شد.

در این مراسم از دکتر محسن شبرو معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان بعنوان معاون بهداشت منتخب در حوزه اجرای پزشک خانواده روستائی، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر ( آغاجاری، سردشت، تشان و منصوریه) تجلیل شد.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی در تشریح این دستاورد گفت: در بازدید سال گذشته هیئت اعزامی بیمه سلامت، کلیه مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت شهرستان بهبهان و آغاجاری مورد پایش قرار گرفت، که بر اساس شاخص های بیمه سلامت عملکرد معاونت بهداشت در حوزه اجرای پزشک خانواده روستائی، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر ( آغاجاری، سردشت، تشان و منصوریه) حائز رتبه برتر شد.

محسن شبرو افزود: این دستاورد حاصل و دسترنج کوشش همکاران خدوم ما در سطوح مختلف مدیران و کارشناسان ستاد معاونت بهداشت و تیم سلامت شامل پزشکان، کارشناسان بهداشتی، ماماها و بهورزان است که در تلاش برای خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان عزیز هستند.

شبرو افزود: از همه همکاران عزیز و زحمتکش که در کسب این موفقیت تاثیرگذار بوده اند صمیمانه قدردانی کرده و امیدوارم که روز به ردز شاهد افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان باشیم.