نشست فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان با مدیران موسسات خیریه

به گزارش خبرگزاری خورنا //سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با مدیران موسسات خیریه شهرستان در راستای تحقق امنیت پایدار در این شهرستان نشست تعاملی برگزار کردند.

سرهنگ کارآگاه علی حسینی در این دیدار گفت: نقش خیرین امنیت ساز در ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه مهم و حیاتی می باشد و امنیت، بستر و لازمه هر فعالیت در جامعه بوده و تعامل و همکاری مردم و سازمان های خدماتی با حافظان نظم و امنیت در برقراری امنیت و ارامش در جامعه تاثیر گذار است.
وی افزودند: اسیب های و پیامدهای حاصل از بیماری اعتیاد ارتباط مستقیم با بروز جرائم از جمله سرقت  داشته لذا از تمام خیرین انتظار داریم در راستای ساماندهی این قشر جامعه جهت پیشگیری از جرائم با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند.
سرهنگ حسینی ضمن اشاره به پای کار بودن مردم ولایتمدار شهرستان مسجدسلیمان در اقدامات عام المنفعه بیان داشت: بی تردید یک جامعه امن، در سایه وجود خیرین امنیت ساز که پلیس را در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های انتظامی، امنیتی و ترافیکی همراهی می‌کنند، به وجود می‌ آید.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان با اشاره به رسالت نیروی انتظامی در امر تامین امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم مختلف خاطر نشان کرد: به همت مردم، مسئولین و تلاش بی شائبه و شبانه روزی عوامل انتظامی سعی داریم تا با همکاری و تعامل روز افزون خیرین امنیت ساز و دیگرسازمان های خدماتی، دغدغه پلیس در تامین و حفظ امنیت کاهش یابد و زیرساخت ها و پایه های امنیت در سطح شهرستان مستحکم تر گردد .