انتقاد نماینده آبادان از وضعیت اشتغال در خرمشهر و آبادان

خورنا: سیدحسین انصاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز بیش از آن چیزی که فکر می‌کنیم بیکاری در سراسر استان، بویژه در آبادان و خرمشهر فراوان است.

وی ادامه داد: زمانی آبادان و خرمشهر به لحاظ اشتغال حرف اول را در کشور می‌زدند، اما امروز حرف آخر را می‌زنند و متاسفانه آمارها و شعارهایی که مسئولان می‌دهند، هیچ‌کدام واقعیت ندارد و استان ما در خیلی از بخش‌ها عقب است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی درباره مسکن مهر این شهرستان نیز گفت: مسکن مهر استان‌های تهران، آذربایجان و خراسان خوب است اما مسکن مهر آبادان هنوز آن‌طور که باید پیشرفت قابل قبولی نداشته است و تنها چند خانوار در آنجا ساکن شده‌اند.

انصاری در ادامه به مساله ادغام وزارتخانه‌ها اشاره و ابراز عقیده کرد: یکی از مشکلات دولت، ادغام وزارتخانه‌ها است که نمایندگان با توجه به وضعیت موجود کشور قفل محکمی بر ایده‌های نادرست زدند. وزیر راه و شهرسازی بیشتر به طرح مسکن‌مهر بها می‌دهد تا وضعیت راه‌های کشور. متاسفانه امروز در جاده‌ها حوادث بسیاری رخ می‌دهد که منجر به کشته شدن بسیاری از هموطنان می‌شود و دلیل آن، ادغام وزارتخانه‌ها و در نتیجه عدم رسیدگی لازم به بخش‌های مخلتف است.