گلمرادی تأکید کرد:

لزوم راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، بندر هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور مرکز بندر امام خمینی تأکید کرد.

به گزارش خورنا، علی گلمرادی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی یکی از مراکز سرآمد دانشگاهی در استان خوزستان است و ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه دارد.

وی افزود: از سوی دیگر، موقعیت این بندر استراتژیک و وجود منطقه ویژه اقتصادی و تأسیسات بندری و صنایع پتروشیمی در شهرستان، لزوم تأسیس و راه‌اندازی رشته‌های مرتبط و مورد نیاز در مقطع کارشناسی ارشد را بیشتر از پیش کرده است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، بندر هندیجان و بندر امام خمینی در خانه ملت، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری شایسته از ظرفیت‌های موجود مورد اشاره مستلزم تربیت نیروهای بومی کارآمد و متخصص است که این موضوع در سایه ی راه‌اندازی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های مستعدی همچون دانشگاه پیام نور بندر امام محقق می شود.

گلمرادی ادامه داد: با تمام توان از طریق وزارت علوم و دانشگاه پیام نور استان خوزستان پیگیر تأسیس و راه‌اندازی حداقل سه رشته کاربردی و پر تقاضا در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی خواهم شد و از تمام ابزارهای قانونی برای تحقق این مهم استفاده خواهم کرد.

وی تأکید کرد: امیدوارم این موضوع برای سال تحصیلی آینده محقق شده و در آزمون سراسری کارشناسی ارشد ۹۹ شاهد پذیرش دانشجو در این مقطع در این دانشگاه باشیم./ایلنا