اولین گردهمایی روسای هیئت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان فرزاد علاسوند رئیس هیئت ورزشهای همگانی مسجدسلیمان با اعلام خبر اظهار داشت : اولین گردهمایی روسای هیئت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان به میزبانی هیئت ورزشهای همگانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان با شعار ورزش ، توانمندی ، امید به آینده با حضور سرپرست فرمانداری، رئیس اداره ورزش و جوانان ، روسای هیئت ها و مدیران باشگاههای ورزشی برگزار گردید.

 

وی درخصوص هدف از برگزاری این گردهمایی بیان کرد :با توجه به اینکه کلیه روسای هیئت های ورزشی طی تقویم ورزشی سالیانه بدون هیچگونه چشمداشتی ، تمام وقت خود را صرف ورزش نموده و تمام برنامه های ورزشی را در رشته های مختلف به نحو مطلوب بگزار کرده اند و در این راه با تهیه امکانات و تامین منابع مالی کلیه هیئت های خود را تحت پوشش قرار داده اند مقرر شد این گردهمایی را به پاس تجلیل از زحمات و تلاشهای این عزیزان برگزار نماییم.

 

علاسوند ادامه داد : از همکاری نماینده محترم ،سرپرست فرمانداری، امور ورزش شرکت نفت، معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری، هوانیروز و سایر اداراتی که در امر ورزش یار و یاور ما بودند نهایت تشکر و قدردانی را می نمایم.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی در پایان گفت: امیدوارم برگزاری این گردهمایی سبب صمیمیت بیشتر، توسعه ، ارتقاء و ترویج تمام رشته های ورزشی در شهرستان شود.

در این برنامه از حبیب اله اورک ورزشکار و پرسنل اداره تربیت بدنی مسجدسلیمان با ۳۵ سال خدمت صادقانه تقدیر و لوح سپاس  توسط روئسای هیئت های ورزشی به ایشان اهداء گردید.