کسب ۱۹ مدال رنگارنگ توسط بانوان کاراته کای باشگاه سوکیوکوشین هندیجان در مسابقات قهرمانی استان 

مسابقات قهرمانی کاراته بانوان استان خوزستان جام شهدای مدافع حرم در سبک سوکیوکوشین روز جمعه دهم آبان ماه با معرفی تیم های برتر در مجموعه ورزشی شهید ابراهیمی شهر اهواز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا در این دوره از مسابقات بیش از ۲۰۰ ورزشکار در قالب هفت تیم اهواز، بندر امام خمینی ره، هندیجان، اندیکا، مسجد سلیمان، شوشتر و دشت آزادگان در دو بخش کاتا و کمیته به مصاف هم رفتند.

تیم اعزامی شهرستان هندیجان در این مسابقات در بخش کمیته موفق به کسب پنج مدال طلا، شش مدال نقره، و سه مدال برنز شد و در بخش کاتا یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز بدست آورد.

یاسمن شریفات مدال طلا، نیکو شعبانی مدال نقره، فاطمه شعبانیان، مهدیه شعبانیان و پریا شعبانیان مدال برنز بخش کاتا را به گردن انداختند و در بخش کمیته نیز فاطمه رفیق دوست، زهرا عبادی، محدثه عبادی، مائده افضلی، پریا شعبانیان مدال طلا، نهال شعبانی، مهشید تراکمه، یاسمن شریفات، فاطمه شعبانیان، مهدیه شعبانیان، آریاناز قنواتی زادگان مدال نقره، فادیه حیاوی، یلدا تنگستانی و محدثه بوری زاده موفق به کسب مدال برنز شدند .

در پایان این دوره از مسابقات و در بخش کاتا تیم های بندر امام خمینی ره، هندیجان و اهواز به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و در بخش کمیته نیز بندر امام خمینی ره، اندیکا، دشت آزادگان اول تا سوم شدند و تیم هندیجان به مقام چهارمی دست یافت.