هشدار رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان امیدیه و آغاجاری: کمبود سوخت صدای کشاورزان امیدیه و آغاجاری را درآورده است!

اسداله ترحم / خورنا  _ رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان های امیدیه و آغاجاری با انتقاد از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در زمینه تامین سوخت کشاورزان خواستار اصلاح وضع موجود و تجدید نظر در سیاست‌های این شرکت شد.
شریفات گفت: در آستانه کشت پائیزه و با آغاز کشت در دو ماه آبان و آذرماه که برای کشاورزان از حیاتی ترین ماه ها برای امرار معاش یکساله آنها به شمار می رود، متاسفانه بی تدبیری و بی کفایتی مدیران پروازی شرکت پخش فراورده های نفتی در کاهش سوخت کشاورزان می تواند زندگی معیشتی بیش از ۷ هزار کشاورز شهرستان های امیدیه و آغاجری را به خطر بندازد.
شریفات با بیان اینکه تامین سوخت ماشین آلات کشاورزی برای کشت هزاران هکتار محصول علاوه بر تامین زندگی و معیشت کشاورزان رونق تولید در کشور را نیز احیا خواهد کرد، به نامگذاری شعال سال مبنی بر حمایت از تولید اشاره و هشدار داد: مدیرانی که اینچنین با بی تدبیری با زندگی کشاورزان بازی می کنند به مثابه گام نهادن در مسیر مدیران ضد انقلاب عمل می کنند که جا دارد استانداری خوزستان و مسئولان متولی از بروز این فاجعه جلوگیری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *