امام جمعه شهر چمران:

درمانگاه شهر چمران شبانه‌روزی می‌شود/ غیبت برخی مسئولان در جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان جای تأسف دارد

امام جمعه شهر چمران گفت: با پیگیرهای صورت گرفته و حمایت‌های رئیس شبکه بهداشت شهرستان بندر ماهشهر درمانگاه شهر چمران به صورت شبانه‌روزی به بیماران خدمات ارائه خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری خورنا، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان اظهار کرد: در این حادثه بزرگ اسناد مختلفی از جاسوسی آمریکا از ملت ایران کشف شد و حضرت امام خمینی (ره) باتوجه به اهمیت این حادثه از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی افزود: مدارس و دانشگاه‌ها باید محل تربیت دانش‌آموزان و دانشجویان مومن و انقلابی باشد. دانشجویان انقلابی را نباید به به بهانه‌های واهی افراطی تخریب کرد.

خطیب جمعه شهر چمران همچنین با گرامیداشت ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی، گفت: برای ایجاد جامعه‌ای بافرهنگ هم مردم نقش دارند و هم مسئولان. ارزش‌ها نباید به ضد ارزش تبدیل شود و باید موضوع حجاب یاد شهدا و سبک زندگی اسلامی به فرهنگ تبدیل و به عنوان ارزش در جامعه نهادینه شود.

عبادی با انتقاد از غیبت برخی مسئولان شهرستان در جلسات شورای فرهنگ عمومی، خاطرنشان کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی نباید در نظر مسئولان کلیشه‌ای و بی‌اهمیت باشد. عدم حضور بعضی از مسئولان در جلسات فرهنگ عمومی جای تاسف دارد.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها با اشاره به اوضاع عراق و لبنان، متذکر شد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید مواظب فتنه دشمن بود.

امام جمعه شهر چمران در ادامه با تسلیت فرا رسیدن ۸ ربیع‌الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: این امام همام با توجه به فشارهای حکومت جبار آن زمان نهضت عظیم علمی، فرهنگی و سیاسی به منظور انسجام شیعه ایجاد کردند.

عبادی همچنین با تبریک ۹ ربیع‌الاول سالروز به امامت رسیدن امام مهدی (عج)، گفت: این مناسبت یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مناسبت و اتفاق تاریخ بشریت است که منجی عالم بشریت به امامت می‌رسد و همه ما باید زمینه ظهور حضرت را فراهم کنیم.

وی در پایان به پیگیری‌های صورت گرفته برای شبانه‌روزی شدن درمانگاه شهر چمران اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های رئیس شبکه بهداشت شهرستان بندر ماهشهر به زودی درمانگاه شهر چمران به صورت شبانه‌روزی به بیماران خدمات ارائه خواهد داد.