اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین امنیت دانش‌آموزان خرمشهری

خورنا : مصطفی رویسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: مهم‌ترین هدفی که طراحان نظام شوراها در آموزش و پرورش داشتند، حل مشکلات فراروی موضوع آموزش و پرورش است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی با تاکید بر اینکه مردم بهترین سرمایه‌های خود که فرزندانشان هستند را به آموزش و پرورش سپرده‌اند،بیان کرد: آموزش و پرورش موظف است نظرات مردم را دریافت کند و در راستای پرورش استعدادهای فرزندانشان به کار گیرد.
معاون فرماندار خرمشهر افزود: شورای آموزش و پرورش در تامین نیازهای امروز و فردای دانش‌آموزان با طرح و نقشه‌ای مدون و با اهداف متعالی نقش موثری را ایفا می‌کند.
وی ادامه داد: امسال با همکاری ادارات و ارگان‌های سطح شهر، اوقات فراغت مطلوبی را برای جوانان و نوجوانان خرمشهری ایجاد کردیم.
رویسی تصریح کرد:‌هنگامی که تعامل و همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی به‌صورت همه‌جانبه صورت می‌گیرد نتایج مطلوبی نیز به همراه دارد.
وی گفت:‌ امسال سال تحصیلی جدید را حالی آغاز می‌کنیم که برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور دانش‌آموزان در مدارس صورت گرفته است.
معاون فرماندار خرمشهر با اشاره به جلسات متعدد برگزار شده در فرمانداری، اضافه کرد: تمیهدات لازم برای تأمین امنیت و رفع مشکلات تردد دانش‌آموزان با همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح هجرت سه، اظهار داشت: مدارس زیرپوشش این طرح بازسازی و نوسازی شدند و امیدواریم بتوانیم مشکلات عمرانی موجود در دیگر مدارس را نیز برطرف کنیم.
رویسی خاطرنشان کرد: علاوه بر نوسازی مدارس باید ارتقای کیفیت آموزشی نیز در کلاس‌های درس افزایش یابد تا شاهد کسب رتبه‌های برتر در کنکور و المپیادهای مختلف باشیم.
وی افزود: جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان باید ماهانه و به‌صورت مستمر در راستای بررسی مشکلات فراروی آموزش و پرورش دانش‌آموزان برگزار شود.