نفت آبادان ۳ راه آهن ۲

خورنا: نفت آبادان امروز و از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم راه آهن بود که با حساب سه بر دو موفق شد از سد این تیم گذشته و حریف سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم‌های نفت آبادان و راه آهن تهران از سری رقابت‌های جام حذفی کشور از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که دو تیم در وقت قانونی با حساب دو بر دو به کار خود پایان دادند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه استرس را به وضوح می‌‌شد در ساق‌ پاهای بازیکنان دو تیم مشاهده کرد اما سرانجام در دقیقه ۱۱۷ روح‌الله عرب، مهاجم کهنه‌کار نفتی‌ها موفق شد روی پاس مهدی دغاغله با ضربه سر آسان‌ترین کار ممکن را انجام دهد و دروازه راه آهن را باز کند.

قضاوت این دیدار بر عهده سعید مظفری‌زاده بود و سعید قاسمی و حسن یوسفی وی را در امر قضاوت یاری کردند.

مظفری‌زاده در این مسابقه شش بار از کارت زرد خود استفاده کرد که در این بین سهم آبادانی‌ها دو کارت و سهم بازیکنان راه آهن چهار کارت زرد بود.

در ابتدای مسابقه بلندگوی ورزشگاه بازگشت پیکر مطهر شهید داریوش باقری را به آغوش میهن گرامی داشت و همچنین در پیامی درگذشت دو خبرنگار اصحاب رسانه خوزستان نادر دریابان و عبدالإمام زباری عکاس خبری خبرگزاری فارس را به جامعه ورزش تسلیت گفت.

تماشاگران در این بازی بارها با تشویق‌های بی‌امان تیم محبوب خود را به حمله فرا خواندند در حالی که این موضوع از چند هفته پس از آغاز مسابقات لیگ برتر جاری کم سابقه بود.

تیم راه آهن شهر ری امروز و از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان مهمان تیم صنعت نفت این شهر بود که در پایان نتیجه را سه بر دو به حریف خود واگذار کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *