نشست شورای فرهنگ عمومی بندر امام خمینی (ره) برگزار شد

چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی بندر امام خمینی(ره) با حضور معاونت اجتماعی و پیشگیری جرایم دادگستری خوزستان برگزار شد.

خورنا | هدایت اله ترحم: به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی بندر امام خمینی (ره) ۳ آبان ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرایم اجتماعی دادگستری استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین محمد تابش امام جمعه و حجت الله خسروی بخشدار جدید بندر امام خمینی (ره) و اعضای شورا در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

در ابتدای نشست سید ستار فاطمی دبیر شورای فرهنگ عمومی بندر امام خمینی (ره) به وظیفه ای اصلی این شورا که شناسایی و ارائه راهکارهای سازنده معضلات و ناهنجاری اجتماعی می باشد، اشاره کرد.

در ادامه حجت الله خسروی بخشدار جدید بندر امام خمینی (ره) و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر امام خمینی (ره) در اولین حضور خود در نشست شورای فرهنگ عمومی ضمن اعلام آمادگی و همراهی خود با دبیرخانه ی شورای فرهنگ عمومی خواستار همکاری دیگر اعضای این نشست شد.

حجت الاسلام و المسلمین تابش نیز ضمن تقدیر از حضور حجت الاسلام امانت بهبهانی به بعضی از معضلات اجتماعی بندر امام (ره) اشاره کرد و موضوعاتی همچون حاشیه نشینی، بیکاری و اعتیاد را از اهم مشکلات موجود در این شهرستان برشمرد.

در ادامه ی نشست حجت الاسلام والمسلمین امانت بهبهانی به ارائه راهکارهای مناسب در جهت کاهش ناهنجاری ها در بندر امام خمینی (ره) اشاره نمود و خواستار راه اندازی مراکز مشاور در این شهرستان شد.

وی در ادامه ی صحبت های خود ضمن اعلام هر گونه همکاری در خصوص تاسیس و راه اندازی مراکز مشاور در شهرستان، به تشکیل و راه اندازی انجمن حکمین قرآنی متشکل از چهره های مطرح فرهنگی هنری و اجتماعی اشاره نمود و خواستار همکاری دیگر دستگاه های اجرایی شد.

در پایان اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند و مصوبات پیگیری در خصوص افزایش دیگر مراکز مشاور خانواده در بندر امام خمینی (ره)، همکاری اعضای شورای فرهنگ عمومی در راه اندازی انجمن حکمین قرآنی در بندر امام خمینی (ره) و شناسایی و معرفی چهرهای مطرح فرهنگی هنری و اجتماعی در بندر امام خمینی (ره) جهت عضویت در انجمن حکمین قرآنی به تایید اعضاء شورای فرهنگ عمومی رسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *