بارگاه امامزاده شاه مشهد را تخریب نکنید

ساختمان شاه مشهد تاریخ ماست/ به خط فرشید گشتی، مدیر گروه هندیجان ارض مقدس

بارگاه حضرت امامزاده جعفر بن حمزه موسی کاظم از فرزندان امام هفتم در بندر هندیجان یکی از بناهای تاریخی چند صد ساله و دیدنی بازمانده در این شهرستان است که معماری و بافت تاریخی آن در سالهای اخیر موجب جذب گردشگر و اثبات تاریخ چند هزار ساله هندیجان شده است.

بنای داخلی و معماری باستانی شاه مشهد که قدمت ساخت آن نامعلوم است و از جاذبه های گردشگری و دیدنی و تاریخی هندیجان و سابقه و هویت تمدن هندیجان محسوب میشود.

متاسفانه این روزها دستخوش اقدام نابهنگامانه مسئولین شده و به بهانه نوسازی بافت این آرامگاه در هندیجان قصد تخریب ساختمان باستانی آن که نشان از اصالت و هویت فرهنگ و معماری نیاکان ما دارد را دارند.

همه ما مردم متمدن هندیجان از سویره و مشراگه تا سجافی و امامیه و از شاهزاده حمزه و دهملا تا مالکی و شاه عبدالله از این اقدام ناخرسندیم و از مسئولین تقاضای انصراف و حفظ آثار تاریخی هندیجان را داریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • زهرا سلام بنده اهل خوزستان شهرستان هندیجان هستم وتا ب حال فرزندم هیچ پاکت شیری از مدرسه دریافت نکرده است.‌و درهیچ کدام از مدارس هندیجان شیرتوزیع نشده امروز به مناسبت روز جهانی شیر بهشون گفتن با خودتون پاکت شیر کوچیک‌بیارید برای اینکه عکس‌بگیرند‌و بگن داریم توزیع میکنیم