دیدار رئیس دانشگاه آزاد امیدیه با مادر شهیدان آقاجری

خورنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه صبح امروز با مادر سه شهید دوران دفاع مقدس کشورمان، شهیدان آقاجری دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه صبح امروز در دیدار با مادر سه شهید دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی کشورمان در این شهرستان گفت: خطى که قیام سیدالشهدا (ع)، رهبر آزادمردان جهان، امام‌حسین (ع) و یارانش به‌وجود آوردند و آن رستاخیز عظیم دنیا نام نهاده شده همچنان در برابر کفر و ظلم یزیدیان و در هر عصر و زمان در ستیز است.

مهرداد افشون افزود: اگر ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و رزمندگان نبود ما امروز نمی‌توانستیم در آسایش و امنیت زندگی کنیم.

 وی با اشاره به جایگاه والای شهدا خاطرنشان کرد: شهدا در اوج پرواز ایمان و عشق، انسان‌هایی مخلص بوده و از جان و مال و زن و فرزند خود گذشتند تا خاک کشورشان را جاودانه حفظ کنند.

افشون همچنین ضمن تقدیر از خانواده شهیدان آقاجری بیان کرد: شهادت مرگی‌ است انتخاب شده، مرگی که انسان به سوی آن می‌رود نه آنکه به سوی انسان بیاید و اهمیت و ارزش شهید و شهادت نیز از همین جا سرچشمه می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه با بیان این‌که مرگ شهید در واقع انتقال از حیات جاری در سطح طبیعت به حیات پشت پرده آن است، تصریح کرد: هر کسی را که در راه خدا کشته و شهید شد، مرده نپندارید؛ بلکه او همیشه زنده و جاوید است.

گفتنی است، شهید لهراسب آقاجری در عملیات دارخوین محور آبادان در تیرماه سال ۱۳۶۰ شهید شد، برادر وی شهید ظهراب آقاجری که معلم بود در بهمن ماه  سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت مفقود الأثر و بعد از ۱۲ سال پیکر مطهرش به میهن بازگشت و شهید اسکندر آقاجری نیز که کارمند شرکت نفت بود به عنوان بسیجی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده بود در فروردین ماه سال ۱۳۶۷ در عملیات فاو مفقودالأثر و بعد از ۱۱ سال پیکر مطهرش به میهن بازگردانده شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *