پایان دور نخست مسابقات والیبال جام بزرگسالان باشگاههای استان خوزستان

چهره شش تیم صعود کننده به مرحله دوم مسابقات والیبال جام بزرگسالان  باشگاههای استان خوزستان مشخص شد

سعید شاهرخی رئیس هیات والیبال استان خوزستان در گفتگو با خبرگزاری خورنا اظهار داشت: مسابقات والیبال جام باشگاههای استان با شرکت ۱۲ تیم در سه گروه و به میزبانی شهرهای دزفول، بندر امام خمینی ره و هندیجان برگزار و در نهایت با معرفی شش تیم صعود کننده به مرحله دوم به کار خود پایان داد.

وی افزود: تیم های آتیه سازان دزفول و نفت امیدیه از گروه الف، شهرداری چمران و هیات هندیجان از گروه دوم و هیات بندر امام خمینی ره و آراد بندر ماهشهر از گروه سوم شش تیم صعود کننده به مرحله بعدی بودند.

شاهرخی در ادامه گفت: گروه ب این دوره از مسابقات به میزبانی شهرستان هندیجان برگزار شد که نسبت به سالهای گذشته از نظر ساختار سالن و خوابگاه بسیار خوب بوده، سطح برگزاری مسابقات نسبت به سالهای گذشته بسیار بالا رفته است.

ایشان خاطر نشان کرد: دور بعدی مسابقات با حضور شش تیم برگزار میشود که پس از قرعه کشی و بصورت منطقه ای در دو گروه سه تیمه به رقابت خواهند پرداخت که چهار تیم برتر آن به مرحله رده بندی و فینال صعود میکنند.

وی ادامه داد: سطح کیفی مسابقات امسال نسبت به سالهای گذشته بهتر بوده بازیها بدلیل اینکه منطقه ای انجام شده بود و بصورت لیگ نبود موجب شد خیلی از بازیکنان نسبت به سالهای گذشته قبراق تر و سرحال تر در زمین مسابقه حاضر شوند.

شاهرخی در مورد برنامه های هیات والیبال استان برای کشف استعدادهای این رشته ورزشی گفت: استعدادیابی والیبال را از نیمه دوم آبان ماه آغاز خواهیم کرد در سطح استان فراخوان خواهیم زد، بچه هایی که حتی با رشته والیبال آشنایی ندارند ولی از لحاظ فیزیکی متناسب آن هستند را دعوت میکنیم تعداد سه الی پنج مربی را نیز جهت آموزش دادن در کنار آنها قرار خواهیم داد و چکیده آنها ۲۰ الی ۳۰ نفر هم باشند ماهی یک بار در اهواز برایشان اردو برگزار میکنیم که انشالله بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کشوری کنیم.

سعید شاهرخی رئیس هیات والیبال استان خوزستان در پایان از میزبانی خوب شهرستان هندیجان خصوصا تماشاگران این تیم که یک صدا تیم خود را تشویق کردند تشکر و قدردانی نمود .