هفته نهم سوپرلیگ بسکتبال/ همه به دنیال پیروزی هستند

خورنا: هفته نهم رقابت‎های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی روز پنجشنبه برگزار می‌شود که تمام تیم‎ها مصمم به کسب بهترین نتیجه برای نهایی کردن جایگاه خود هستند حتی پتروشیمی که قهرمانی‎‌اش مسجل شده اما به دنبال ثبت رکورد است.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت‎های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، مدافع عنوان قهرمانی پنج دوره اخیر این رقابت‌ها یعنی مهرام که با پیروزی در دیدار هفته گذشته بالاخره به جمع سه تیم برتر جدول رده‌بندی رسید، این هفته برگزار کننده یک دربی دیگر در پایتخت خواهد بود. شاگردان مهمد بچیروویچ آخرین دیدار نیم فصل خود را برابر دانشگاه آزاد برگزار می‌کنند که دوشنبه گذشته بازی برده را به حریفش واگذار کرد.

پتروشیمی بندرامام هفته گذشته نتیجه دیدار برابر دانشگاه آزاد را در دقایق پایانی از آن خود کرد و اینگونه قهرمانی‌اش در نیم فصل نخست مسابقات را به عنوان تنها تیم بدون باخت مسجل کرد. از این حیث شاید پتروشیمی کمترین دغدغه را در این هفته از مسابقات دارد مگر اینکه بخواهد به هر نحوی پیروز بازی پنجشنبه شود و رکورد اختصاصی خود را در پایان نیم فصل هم ثبت کند.

این در حالی است که حریف پتروشیمی در شرایطی متفاوت برای رویارویی با این تیم قرار دارد. محمد کسایی‌پور، سرمربی استقلال زرین قشم هفته گذشته در دیدار با همیاری زنجان دیسکالیفه شد و به همین دلیل نمی‎تواند این هفته تیمش را از روی نیکمت هدایت کند. نبود کسایی پور کار را برای شاگردانش سخت‌تر خواهد کرد.

فولاد ماهان سپاهان هم در هفته پایانی نیم فصل میزبان البدر بندر کنگ است. ماهانی‌‎ها هفته گذشته در غیاب سرمربی خود صنایع پتروشیمی را در خانه‌اش شکست دادند اما نتوانستند به صدر جدول برسند. شاگردان محسن صادق زاده این هفته هم می‌دانند با تصاحب بهترین پیروزی هم صدرنشین نخواهند شد با این حال محکوم به برد هستند تا نیم فصل نخست را با خیال آسوده تر به پایان برسانند.

بازیکنان همیاری زنجان که هفته گذشته را با پیروزی و صعود یک پله‌ای به پایان رساندند باید این هفته در خانه به مصاف شهرداری گرگان بروند. شاید این دیدار فرصتی خوب برای شاگردان فرزاد کوهیان باشد تا جایگاه فعلی‌شان را در پایان نیم فصل حفظ کنند.

آخرین دیدار نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور هم در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. در این بازی دو تیمی مقابل هم صف آرایی می‌‍کنند که بدترین حال و روز را در جدول رده بندی دارند یعنی صنایع پتروشیمی و نفت سپاهان که یکی تاکنون فقط یک برد کسب کرده و دیگری از تصاحب آن هم ناکام بوده است.

در هر صورت دیدارهای هفته نهم رقابت‎های لیگ برتر که فردا برگزار می‎شود، آخرین فرصت برای تیم‎های شرکت کننده است تا پرونده خود در نیم فصل نخست این رقابت‌ها را با بهترین نتیجه گیری ممکن ببندند.

برنامه دیدارهای هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳۰/۹/۹۱
* مهرام تهران – دانشگاه آزاد تهران (ساعت ۱۶ – تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی)
* فولاد ماهان سپاهان – البدر بندر کنگ (ساعت ۱۶ – سالن مخابرات اصفهان)
* پتروشیمی بندرامام – استقلال زرین قشم (ساعت ۱۶ – سالن اندیشه ماهشهر)
* همیاری زنجان – شهرداری گرگان (ساعت ۱۶ – سالن بهشتی زنجان)
* نفت سپاهان تهران – صنایع پتروشیمی ماهشهر (ساعت ۱۸ – تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *