رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از خادمان اربعین حسینی حوزه سلامت در شلمچه تقدیرکرد

خورنا–رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با انتشار پیامی از فعالان عرصه سلامت که در اربعین حسینی امسال به زوار در مرز شلمچه خدمات‌رسانی کردند تقدیر کرد.
در متن پیام دکتر شکراله سلمان‌زاده آمده است:«بدون تردید رویداد چند میلیون نفری پیاده‌روی اربعین سید و سالار شهیدانِ عالم، امام حسین(ع) الگویی بی‌مانند و بدون تکرار از تلاقی باشکوه شور و شعور است که شلمچه‌ی قهرمان که خود نمادی از ایثار است نیز این افتخار را داراست که میزبان قدوم مبارک زائرانی باشد که برای تمدید عاشقی، خستگی را گوشه‌گیر می‌کنند.

در این بین سلامت زوار و حفظ امنیت بهداشتی و روانی این عاشقان اباعبدالله، مقوله‌ای مهم است که مجموعه بهداشتی و درمانی کشور در سالیان اخیر با همت و غیرت همواره از آن سربلند بیرون آمده است.

اینجانب ضمن تقدیر از تمام همکارانم در دانشکده علوم پزشکی آبادان که در ایام منتهی به اربعین حسینی و بعد از آن، خالصانه و دلداده‌وار به «مجاهدِ ماندگار دشت کربلا» در مرز شلمچه حافظ سلامت زائرانِ سلطان شهیدان بودند، امیدوارم که در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و توجه به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) افتخارِ مستمر خدمت به بزرگِ شهدا را دارا باشیم.»

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *