ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی در بندر خرمشهر

خورنا- مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر ازآغاز ارزیابی سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی در بندر خرمشهر خبر داد.
خورنا- به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، نوراله اسعدی در نشست تخصصی مدیریت دارایی های فیزیکی که در سالن اجتماعات این بندر برگزار شد هدف از این ارزیابی را توسعه رویکرد جدیدی در حوزه دارایی های فیزیکی و کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری تجهیزات و تاسیسات ناشی از انجام مدیریت دارایی در بندر خرمشهر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی مشمول تمام واحدها و قسمت های اداره کل است و مجموعه‌ای از شیوه‌ها و فعالیت‌های منظم و هماهنگی است که بندر خرمشهر با پیاده‌سازی آن می‌تواند هزینه‌ها، ریسک‌ها و عملکرد دارایی‌هایش را طی چرخه‌ عمر آن، به‌طور بهینه و پایدار مدیریت کند.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در خصوص استقرار سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی در بندر خرمشهر در ادامه افزود: ارزیابی دارایی های فیزیکی در این اداره کل بعنوان اولین گام دربررسی موجودیت و استقرار سیستم مدیریت دارایی فیزیکی و هموار شدن مسیر دستیابی به استانداردهای مطلوب در این زمینه است.

اسعدی تصریح کرد: بمنظور بستر سازی و فرهنگ سازی این طرح در دوره های مختلف نیازمند تدوین،توسعه و ارائه دوره های تخصصی آموزشی است و برای دسترسی به این اهداف سمینار آموزشی آشنایی با الگوی مدیریت دارایی ها برای مدیران و کارکنان بندر خرمشهر برگزار می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *