شهرستان امیدیه برای دومین سال متوالی، مقام اول استان را بین ۴۰ منطقه آموزشی، در پروژه مهر کسب کرد

اسداله ترحم / خورنا _ مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در گفتگو با خورنا ضمن اعلام این خبر ابراز داشت؛ هر ساله اداره کل آموزش و پرورش، شهرستان های استان را در پنج حوزه و کارگروه مورد بازرسی و امتیاز بندی قرار داده و مهرماه هرسال و در قالب پروژه ای به نام پروژه مهر شهرستان های برتر را معرفی و تشویق می کند، که خوشبختانه در سال گذشته برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش رتبه اول استان به شهرستان امیدیه رسید .
امسال نیز خوشبختانه با تعامل سازنده و حمایت های بسیار خوب فرماندار محترم و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان و کلیه مدیران محترم شهرستانی و با سختکوشی و ایثار مثال زدنی مدیران محترم مدارس و فرهنگیان کوشا و همکاری و پای کار بودن اولیاء متعهد دانش آموزان و…
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه مجددا و برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه اول استان در پروژه مهر شدو ثابت شد که موفقیت بی سابقه سال گذشته، تصادفی نبوده است.
احمد رضا کرایی ادامه داد: خوشبختانه مردم فرهنگ دوست و علاقمند به آینده فرزندانشان در شهرستان امیدیه به عنوان بزرگترین حامیان و تاثیر گزاران در حرکت رو به جلوی آموزش و پرورش در حال نقش آفرینی هستند .
کرایی در ادامه گفت : تلاش می کنیم برای تقویت کمی و کیفی اماکن آموزشی از هیچ اقدام سازنده ای دریغ نکنیم و تأکید ما بر لزوم تعامل و همکاری والدین نیز بر این اصل و منطق استوار است که هر آنچه ضریب کیفی خدمات و امکانات آموزشی تقویت شود، به همان میزان زمینه و بستر مطلوب تری برای کشف استعدادها، باروری توانمندی ها و حصول نتایج شایسته علمی و آموزشی فراهم خواهد شد.
کرایی خاطر نشان کرد: بدون تردید کمک های داوطلبانه والدین دانش آموزان به مدارس، با ارتقای کیفی خدمات آموزشی توأم می شود که در چنین بستر و چارچوبی، روند رشد و توسعه علمی شهرستان امیدیه و افتخار آفرینیِ فرزندان این شهرستان با سرعت و شتاب بیشتری طی خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس خیلی مسخره است این آقا اصل موضوع که سطح آموزشی و کیفیت آموزش و امکانات آموزش و پرورش امیدیه را رها کرده به حواسی بی ارزش میپردازد این آقا توضیح دهد چند دانش آموز امسال در رشته های مهم دانشگاه دولتی قبول شده اند چند مدرسه را بهسازی کرده اند چه امکاناتی به مدارس روستاها دادند؟ شما هم برای تبلیغات ادما پلکان نشوید لطفا