استاندار،مسجدسلیمان و دو راهی قانون یا منفعت طلبی

قریب به هشت ماه پیش فردی بدون داشتن هیچگونه سابقه اجرایی توسط شریعتی به مقام سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان منصوب شد و این موضوع باعث تعجب کنشگران سیاسی و اجتماعی استان و اعتراض مردم این شهر نسبت به این انتصاب شد.

همانگونه که انتظار میرفت وزارت کشور بعلت عدم سوابق لازم حجت الاسلام حجتی نیا،حاضر به صدور حکم مسئولیت وی بعنوان فرماندار نشد و مشخص نیست در این شرایط چگونه هنوز جایگزین وی معرفی نشده است.

ماه گذشته بود که خبرگزاری های کشور از صدور حکم بخشدار سابق بندر امام بعنوان سرپرست جدید فرمانداری مسجدسلیمان داده بودند که گویا با فشار بعضی سیاسیون تهران نشین،شریعتی با عقب کشیدن از مواضع قبلی خود مانع از ابلاغ این حکم شد.

شریعتی بار دیگر در دو راهی قانون یا منفعت طلبی گیر کرده است و تا اینجا رضایت سیاسیون را بر قانون و سرنوشت مردم مظلوم مسجدسلیمان مقدم دانسته و مشخص نیست این رویه را تا کجا قرار است ادامه دهد؟

مطمئنا در صورت بروز هر گونه اتفاقی در مسجدسلیمان عواقب آن مستقیما بر عهده شخص شریعتی میباشد و وی باید به مردم این شهر پاسخ دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس بارها گفته ام شریعتی در حد یک دهیار هم نیست و دولت با حذف مقتدایی و انتصاب شریعتی به مردم خوزستان ظلم کرده است .مردم خوزستان باید از دولت شکایت کنند