بازدید مدیر مخابرات منطقه خوزستان از مخابرات شهرستان رامهرمز

مدیرمخابرات منطقه خوزستان به منظور بررسی وضعیت شبکه ارتباطی از مخابرات رامهرمز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان روز سه شنبه مورخه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ رحیم فلاح زاده مدیر منطقه به منظور بررسی وضعیت شبکه ارتباطی و اقدامات انجام شده از ساختمان اداری، امورمشترکین تلفن همراه و ثابت، آبونمان و بخشهای فنی مرکز تلفن شهید دامغانی بازدید و نحوه پاسخگویی و مسایل مطروحه را مورد بررسی وارزیابی قرارداد.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان ضمن دیدار با کارکنان و قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در راستای رسیدن به اهداف شرکت مخابرات ایران، جهت بهبود و رفع موانع کاری دستورات لازم را صادر نمود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان پس از این بازدید به همراه رییس مخابرات شهرستان با حضور در دفتر فرمانداری با موسی ممبینی فرماندار رامهرمز دیدار و ضمن بررسی مشکلات شبکه ارتباطی شهرستان، گزارشی از عملکرد و برنامه های مخابراتی و اقدامات انجام شده درخصوص توسعه شبکه فیبر نوری و به ویژه طرح شبکه ارتباطی همراه اول ( طرح USO ) در روستاها به بحث و گفت وگو پرداختند.
فرماندار شهرسنان رامهرمز در این جلسه از توجه مدیر وکارکنان مخابرات منطقه در خصوص بهبود وضعیت شبکه ارتباطی در بخش ابوالفارس و شرق رامهرمز تشکر و قدردانی نمود.
گفتنی است شهرستان رامهرمز بیش از ۳۱ هزار تلفن ثابت منصوبه دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *