رضایی مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان شد

خورنا : محمدرضا عبدالرحیمی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان که در سالن مدیریت این فرودگاه برگزار شد اظهار داشت: فرودگاه بین‌المللی آبادان به لحاظ برخورداری از منطقه آزاد ارووند، خطوط ریلی و آبهای آزاد از موقعیت مناسب استراتژیکی سبیار خوبی برخوردار است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی افزود: فرودگاه بین‌المللی آبادان آماده و مستعد سرمایه‌گذاری است.
مدیر برنامه‌ریزی و نظارت فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: این فرودگاه با وجود قابلیت‌های باپتانسیل در صورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی قابلت توسعه به فرودگاه مرکزی فرامنطقه‌ای را دارد.
وی خاطرنشان کرد: افزایش و رشد قابل توجه تعداد مسافران از دو میلیون و ۶۳۵ هزار نفر به چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر گواهی بر این ادعاست.
عبدالرحیمی اضافه کرد: همچنین رشد ۱۳ درصدی ناوگان هوایی و افزایش ۶۵ درصدی پروازهای این فرودگاه حاکی از پتانسیل و استعدادهای بالقوه آن است.
وی با بیان اینکه طی پنج سال گذشته شاهد رشد پروازها و افزایش مسافران در این فرودگاه بوده‌ایم یادآور شد: فرودگاه بین‌المللی آبادان مستعد توسعه در ابعاد مختلف است.
مدیر برنامه‌ریزی و نظارت فرودگاه‌های کشور بیان کرد: برنامه‌ریزی کلان توسعه فرودگاه متناسب با افزایش تقاضا، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای کیفیت خدمات، ایمنی عملیات هوانوردی بر سااس همکاری و تعامل دو جانبه با سازمان منطقه آزاد اروند و نمایندگان مردم در مجلس در دستور کار قرار دارد.
وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با زودی شاهد ارتقا و پیشرفت هر چه بیشتر این فرودگاه در سطح کشور باشیم.
در پایان مراسم از زحمات کاظم نداف‌پور، مدیر اسبق فرودگاه بین‌المللی آبادان تقدیر و محمودرضا رضایی به‌عنوان مدیر جدید این فرودگاه معرفی شد.