امام جمعه شهر چمران:

مردم شهر چمران لایق بهترین‌ها هستند/ تبعیض آموزشی موجود در شهر چمران و بندر ماهشهر قابل قبول نیست

امام جمعه شهر چمران با بیان اینکه مردم این شهر لایق بهترین‌ها هستند، گفت: وجود تبعیض آموزشی در شهرستان و شهر چمران به هیچ عنوان پذیرفتنی و قابل قبول نیست.
به گزارش خورنا، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با انتقاد از قطعی‌های مکرر و وضعیت آب این شهر اظهار کرد: وضعیت شبکه آب‌رسانی و قطعی‌های مکرر آب در شهر چمران باعث گلایه‌مندی شهروندان این شهر شده است.

وی افزود: با حضور مدیرکل آبفای استان و مسئولان آبفای شهر چمران وضعیت موجود پیگیری و برای اصلاح شبکه قول‌های مساعدی داده شد که امیدواریم هرچه سریع‌تر این قول‌ها به مرحله عمل رسیده و رضایت‌مندی شهروندان حاصل شود.

خطیب جمعه چمران خطاب به مسئولان تأکید کرد: مردم شریف و غیور شهر چمران لایق بهترین‌ها هستند و مسئولان باید برای خدمت‌رسانی به آنها تمام تلاش و همیت خود را به کار بسته و برای رفع مشکلات این شهر تمام توان و امکانات موجود را به کار ببندند.

عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها به وضعیت نامطلوب مدرسه شهید دستغیب شهر چمران اشاره کرد و گفت: وجود تبعیض آموزشی در شهرستان و شهر چمران به هیچ عنوان پذیرفتنی و قابل قبول نیست. باید به همه مناطق و بخش‌ها نگاه عادلانه شود.

وی همچنین با اشاره به دستگیری «روح‌الله زم» سرشبکه آمدنیوز، اظهار کرد: دستگیری این جاسوس و معاند نظام را به همه نهادهای امنیتی و اطلاعاتی تبریک عرض کرده و از آنها تشکر می‌کنم. دستگیری این عامل استکبار گوشه کوچکی از اقتدار اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشید.

امام جمعه شهر چمران در پایان با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، گفت: اربعین حسینی پیام عزت و پیروزی مقاومت است و حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین به عاملی برای اتحاد و وحدت مسلمین جهان تبدیل شده است.