شهردار زهره شهر: ۱۰ نفر با چوب و چماق به من حمله‌ور شدند

خورنا: شهردار شهر زهره هندیجان گفت: سیزدهم آذرماه سرنشین‌های دو خودرو پیاده شده و با چوب، چماق و هر وسیله‌ای که در دست داشتند به طرف من حمله‌ور شدند.

عبدالحسین قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: سیزدهم آذرماه سال جاری حوالی ساعت هشت و نیم صبح بود که از منزل به قصد عزیمت به شهرداری خارج شدم.

وی با بیان اینکه منزل من در ۵۰ کیلومتری محل کارم واقع شده و در ماهشهر قرار دارد، افزود: چند متر دورتر از منزلم با دو خودرو مملو از سرنشین مواجه شده که جلوی خودروی من متوقف کردند.

شهردار شهر زهره هندیجان اضافه کرد: سرنشین‌های هر دو خودرو پیاده شده و با چوب، چماق و هر وسیله‌ای که در دست داشتند به طرف من حمله‌ور شدند.

وی بیان کرد: من که شیشه‌های خودروام را بالا برده و پیاده نشدم مات و مبهوت تنها نظاره‌گر شکستن شیشه‌های ماشینم توسط این اراذل و اوباش بودم.

قنواتی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان خاطرنشان کرد: این اراذل که ۱۰ نفر بودند با تیراندازی و در دست داشتن اسلحه از ورود همسایه‌ها به صحنه درگیری جلوگیری کرده و ایجاد رعب و وحشت می‌کردند.

وی ادامه داد: بالاخره با تماس‌های مردمی پلیس در صحنه حضور پیدا کرد و سه نفر از آن را دستگیر کرد.

شهردار شهر زهره هندیجان همچنین عنوان کرد: جا دارد از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی فرماندار شهرستان ماهشهر، دادستان، کلانتری ۱۱ و مسئولان قضایی این شهرستان بسیار تقدیر و تشکر کنم اما با وجود اینکه تلفن همراهم حدود ۲۰ روز است توسط این افراد ربوده شده همچنان بازستانده نشده است.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس در آبادان مبنی بر شناسایی افراد بازداشت شده خاطرنشان کرد: حدود شش سال است که در شهر زهره هندیجان مشغول کار و خدمت‌رسانی به شهروندان هستم، همیشه افرادی یافت می‌شود که با خواسته و اقدامات مسئولان موافق نبوده و می‌خواهند حرف خود را بر کرسی بنشانند.

قنواتی افزود: در تمام این سال‌ها سعی و تلاش من بر این بوده که مشکلات و کاستی‌های سطح شهر را مرتفع کرده و در راستای تعالی زندگی شهروندان و تقویت و توسعه شهری اقدام شود.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با وجود اینکه مسئولان شهری ماهشهر با تمام تلاش رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار داده اما تلفن همراه من که حاوی اطلاعات شخصی و اداری بوده همچنان نامعلوم و مفقود است.

شهردار شهر زهره هندیجان خاطرنشان کرد: باید با اینگونه افراد برخوردی بسیار جدی صورت گیرد تا برای سایر اراذل و اوباشی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند عبرت شود.

وی در پایان گفت: با اینکه از لحاظ بدنی صدمه دیده و مجروح شده‌ام اما مهمتر از این دستگیری و به سزای عمل رساندن اراذل و اوباشی‌ست که ممکن است فردا روز برای شهروندان نیز مشکلاتی ایجاد کنند.