جاده آبادان ـ ماهشهر ۲۲ بهمن افتتاح شود

خورنا: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: با توجه به تعهدات صورت گرفته مقرر شده که جاده آبادان ـ ماهشهر در ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری بالاخره به افتتاح برسد و امیدواریم این موعد بدون هیچگونه تعللی محقق شود.

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: پروژه نیمه تمام جاده آبادان ـ ماهشهر که سال‌های سال در دستور کار اجرایی قرار گرفته با وجود فراز و نشیب‌های فراوان در اختصاص اعتبار و تکمیل همچنان در دست اقدام است.

وی افزود: با وجود اینکه تنها ۳۵ کیلومتر از این پروژه باقیمانده و اخیراً ۱۵ کیلومتر آن نیز با همت و تلاش مسئولان اجرایی محقق و افتتاح شد اما باید هر چه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مسیر که از سه‌راه شادگان به سمت آبادان نیمه تمام مانده تاکنون جان بسیاری از شهروندان خوزستانی را گرفته و موجب سانحه و تصادفات بسیاری شده است.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اضافه کرد: با توجه به تعهدات صورت گرفته مقرر شده که این جاده در ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری بالاخره به افتتاح برسد و امیدواریم این موعد بدون هیچگونه تعللی محقق شود.

سامری بیان کرد: باید با تحقق و تکمیل این پروژه در مدت زمان مقرر بیش از این شرمنده مردم شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر نشویم.

وی خاطرنشان کرد: حوادث و سوانحی که در این جاده به وقوع پیوسته به هیچ‌وجه قابل جبران نیست تنها با تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه می‌توان در راستای افزایش احتمالی و بیش از این پیش مرگ شهروندانمان پیشگیری و جلوگیری کرد.