افتتاح مجتمع ورزشی خیر ساز واحد آموزش عالی امام جعفر صادق (ع) بهبهان با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور

خورنا | پدرام کسائی:  با حضور حسین خنیفر “رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور” مجتمع ورزشی خیر ساز واحد آموزش عالی امام جعفر صادق (ع) بهبهان افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان، مجتمع  ورزشی خیرساز واحد آموزش عالی امام جعفر صادق (ع)  بهبهان روز سه شنبه ۲۳ مهرماه با حضور خیر محترم سید هدایت الله جدبابایی، حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان، کچوئیان، ابراهیمی، انصاری راد و آقاخانی از مسئولان ستادی و جرفی مدیریت امور پردیس‌های استان، خیرین محترم و برخی از مسئولان ستادی و استانی دانشگاه افتتاح شد.

در این مراسم جرفی ضمن تشریح برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان استان و اقدامات انجام شده در دانشگاه فرهنگیان با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، به ارائه گزارشی از مراحل ساخت و هزینه‌های صرف شده توسط خیرین دانشگاه پرداخت.

در ادامه رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور ضمن یادآوری پیشینه‌ی علمی و فرهنگی شهر بهبهان با اشاره به  برنامه‌های دانشگاه در طرح ۱۰۰ سی و یک و توسعه کمی و کیفی دانشگاه به نقش مهم خیرین در تحقق این امر تاکید کرد.

شایان ذکر است طی این مراسم سالن چند منظوره  فوتسال، والیبال، بسکتبال، پینگ پنگ و بدنسازی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و زمین چمن مصنوعی فوتسال به مساحت ۱۲۵۰ متر مربع سالن کشتی به مساحت ۱۷۰ متر مربع که توسط خیرین دکتر جدبابایی و دکتر توکل ساخته شده است، با حضور رییس دانشگاه وخیرین افتتاح و برای بهره برداری دانشجو معلمان در اختیار مرکز امام صادق ع قرار گرفت.

در پایان مراسم، هیئت رییسه دانشگاه با حضور در واحد تازه تاسیس خواهران بهبهان در گفتگوی صمیمی با دانشجویان از نزدیک با مسائل و مشکلات آنها آشنا و مقرر گردید با مشارکت دانشگاه، استانداری خوزستان و خیر محترم در آینده نزدیک نسبت به تأسیس خوابگاه خواهران و رفع مشکلات آنها اقدام شود.