امام جمعه شهر چمران بندرماهشهر:

مسئولان مشکلات شهرستان و شهر چمران را اولویت قرار دهند

خورنا|باقر گل فر:امام جمعه شهر چمران در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مسئولان رسیدگی به مشکلات شهرستان بندر ماهشهر و شهر چمران را اولویت خود قرار دهند.

بنابه گزارش خبرگزاری خورنا؛ حجت‌الاسلام جاسم عبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: مسئولان باید مشکلات شهرستان بندر ماهشهر و شهر چمران را اولویت‌بندی کرده و رسیدگی به این مشکلات را در دستور کار و اولویت اصلی خود قرار دهند.

وی افزود: مسئولان نباید به جای خدمت به مردم، به مسائل حاشیه‌ای پرداخته و باعث شوند مشکلات روز به روز افزایش پیدا کرده و شهروندان متحمل سختی و مشقت و مرارت شوند. دوران مسئولیت هر مسئول فرصت بسیار مغتنمی برای خدمت به خلق خدا و جلب رضایت حضرت حق است.

عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: معظم‌له فرمودند یک جریانی در کشور وجود دارد که نخبگان را از ماندن در کشور ناامید می‌کند. شما جوانان ناامید و مأیوس نشوید. دولت نیز باید با تمام توان از نخبگان حمایت کند.

وی در پایان با اشاره به پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی، گفت: همه مسئولان باید شرایط آسانی را برای زیارت اربعین، حرکت عظیم پیاده‌روی  و زوار بارگاه آسمانی امام حسین (ع) فراهم کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *