فاز جدید بهسازی و تعمیرات اساسی استخر سپاه بهبهان آغاز شد

خورنا | پدرام کسائی: مدیرعامل شرکت استخر سازی بهرود از اجرای فاز دوم تعمیرات و بهسازی استخر سپاه بهبهان در راستای تعمیر، تجهیز و توسعه کیفیت این استخر خبر داد.

مدیرعامل شرکت استخرسازی بهرود در گفتگو با خبرگزاری خورنا گفت: موارد در حال انجام در فاز دوم شامل بهسازی سالن و نصب سقف کاذب سوله، طراحی و ساخت سونا خشک، روشنایی سالن، بهسازی رختکن، تعمیرات ساختمان و نوسازی سیستم تهویه میباشد .

امید جشان زاده افزود: فاز دوم بهسازی استخر سپاه از تاریخ ۱۶ شهریورماه آغاز شده و تا نیمه اول آبان ماه ادامه خواهد داشت.

جشان زاده اعتبار این کار را ۶ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اعتبار این پروژه تماما از محل بخش خصوصی و باشگاه ورزشی بهرود تامین شده است.

مدیرعامل شرکت بهرود خدمات ارایه شده پس از اتمام پروژه را شامل تعویض کامل سقف کاذب استخر، طراحی و ساخت سونا خشک ، توسعه استخر کودکان، افزایش ایمنی با نصب تجهیزات لازم، توسعه فضای لابی و رختکن، بهبهود فضای پذیرش با طراحی و نصب کانترهای پذیرش با ورق های pvc، بهبود و افزایش ایمنی رختکن با نصب کمدها ی تمام pvc و نصب قفل های دیجیتال و ساخت و نصب سونا خشک اعلام کرد.

امید جشان زاده در پایان گفت: فاز اول استخر سپاه بهبهان در سال ۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت و طی ۴ سال گذشته خدمات شایانی به شهروندان بهبهانی ارائه شد، و با اجرای فاز دوم بهسازی این استخر شاهد استخری با استاندارداهای روز اماکن آبی خواهیم بود، که امیدواریم موجبات رضایت شهروندان عزیز بهبهانی را بهمراه داشته باشد.