سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر:

در صورت رفع ایرادات، کشتارگاه بندرماهشهر ظرف ۴۸ ساعت آینده بازگشایی می شود/ بیمارستان نفت بندرماهشهر به حالت نیمه تعطیل در آمده است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر گفت: در صورت رفع برخی ایرادات، کشتارگاه بندرماهشهر ظرف ۴۸ ساعت آینده بازگشایی می شود.

دکتر محمد شنبدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خورنا در خصوص تصاویر منتشر شده از انباشته شدن زباله های عفونی در حیاط بیمارستان حاجیه نرگس معرفی در فضای مجازی، اظهار داشت: این تصاویر مربوط به ماه ها قبل می باشد که به خاطر تعمیرات و استاندارد سازی محل امحاء، مکان جمع آوری پسماند موقتا جا به جا شده بود.

وی ادامه داد: چند طرح زیست محیطی در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی در دست اقدام است. یک طرح آن که تصفیه پساب باشد، در آستانه بهره برداری است. برای این طرح بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده و اکنون به صورت آزمایشی شروع به کار کرده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر ادامه داد: بیمارستان حاجیه نرگس اکنون جزء بیمارستان های درجه دو می باشد و در تلاش هستیم با افزایش امکانات و تجهیزات، این بیمارستان که اصلی ترین مرکز درمانی بندرماهشهر و حتی شهرستان های اطراف است، یک درجه ارتقا یافته و به جمع بیمارستان های درجه یک بپیوندد و خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

شنبدی در خصوص پلمپ کشتارگاه بندرماهشهر گفت: مقرر شد ایرادات حاد و ضروری کشتارگاه ظرف ۴۸ ساعت آینده برطرف شود تا پلمپ باز شود. برای برخی ایرادات که باید در میان مدت رفع شوند، زمان بیشتری در اختیار مسئولین کشتارگاه قرار می دهیم تا این مشکلات نیز برطرف شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر در خصوص شرکت امحاء و بی خطرسازی پسماندهای عفونی که در بندرماهشهر در حال فعالیت بوده و با مشکلات عدیده ای رو به رو است، اظهار داشت: این شرکت با وجود مشکلات، همچنان در حال فعالیت است اما به حمایت نظام پزشکی نیاز دارد. شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر نیز تاکنون حمایت های خوبی از این شرکت داشته است. لازم است نظام پزشکی حمایت بیشتری از این شرکت داشته باشد.

شنبدی در خصوص بیمارستان امام موسی کاظم(ع) تامین اجتماعی بندرماهشهر گفت: این بیمارستان می تواند کمک خوبی برای بیمارستان حاجیه نرگس معرفی باشد، اما  نواقص زیادی دارد. از جمله نواقص این بیمارستان نبود دستگاه سونوگرافی، سی تی اسکن، دستگاه دیالیز و …است.

وی افزود: این بیمارستان از نبود پزشک متخصص در برخی قسمت ها رنج می برد‌ که امیدواریم با کمک مسئولین شهرستان و مدیرکل تامین اجتماعی استان، این مشکلات حل شود و این بیمارستان خدمات بهتری به مردم ارائه کند.

دکتر شنبدی در خصوص بیمارستان نفت بندرماهشهر گفت: بیمارستان نفت بندرماهشهر با وجود امکانات زیاد و پرسنل با تجربه، به حالت نیمه تعطیل درآمده است.این در حالیست که ۱۰۰ تخت بیمارستانی که سهمیه بندرماهشهر می باشد را اشغال کرده است و متاسفانه خروجی مثبتی ندارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر تاکید کرد: بهتر است مسئولین صنعت پتروشیمی که متولی این بیمارستان هستند، تصمیم عاجلی بگیرند تا این بیمارستان با ظرفیت کامل به مردم و شهروندان خدمات دهد. در غیر این صورت ما به عنوان متولی بهداشت و درمان شهرستان موظف هستیم این مورد را به مسئولین و مقامات بالاتر اعلام داریم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *