فقط ۴ کلاس درس در بندرامام بدون معلم هستند

رئیس آموزش و پرورش بندرامام خمینی(ره) با بیان اینکه تعداد 240 نفر کمبود نیروی انسانی داشتیم اما موفق شدیم آن را به صفر برسانیم، گفت: در کل شهرستان فقط 4 کلاس درس ابتدایی داریم که بدون معلم بودند.

خورنا| هدایت اله ترحم : به گزارش خورنا به نقل از فارس محمدرضا مهاجر رئیس آموزش و پرورش بندر امام خمینی در رابطه با کمبود معلم در بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: نقل و انتقالات اضطراری وزارت آموزش و پرورش که در پایان شهریورماه نه تنها در شهرستان بندر امام خمینی بلکه در کل کشور اتفاق می‌افتد ما را با چالش کمبود معلم روبرو کرد.

وی با بیان اینکه تعداد کسانی که از بندر امام به به جاهای دیگر منتقل شدند کم نیستند، افزود: تعداد ۲۴۰ نفر کمبود نیروی انسانی داشتیم اما موفق شدیم آن را به صفر برسانیم.

رئیس آموزش و پرورش بندرامام خمینی(رض) گفت: اکنون در کل فقط ۴ کلاس درس ابتدایی داریم که بدون معلم بودند که طبق قانون وقتی مدیر مدرسه‌ای معلمی ندارد که سر کلاس بفرستد، موظف است معاون مدرسه را برای جبران معلم سرکلاس بفرستد.

مهاجر درباره اعتراض برخی خانواده‌ها مبنی بر نبود معلم بر سرکلاس‌ها سرگردان ماندن فرزندان آن‌ها در مدرسه، بیان کرد: چند کلاسی که معلم نداشتند با هم ادغام شدند و خانواده‌ها به دلیل شلوغی کلاس‌ها معترض شدند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *