تصادف در جاده دارخوین-شادگان ۶ کشته و زخمی بر جای گذاشت

خورنا: شب گذشته بر اثر برخورد سه خودرو در مسیر دارخوین ـ شادگان، سه نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

به گزارش خورنا به نقل از فارس، شب گذشته بر اثر تصادف سه خودروی پراید، تریلی و سمند در مسیر سه راه دارخوین به سمت شادگان سه کشته و سه مصدوم بر جای ماند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان با تأیید این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت هفت شب گذشته بود که خبر تصادف در مسیر سه‌راه دارخوین به سمت شهرستان شادگان به مرکز فوریت‌های پزشکی و حوادث آبادان اطلاع‌رسانی شد.

* ۳ کشته؛ انتقال مجروحان به شادگان

وی افزود: در این حادثه پراید از پشت به خودروی تریلی برخورد کرده و به‌دنبال آن یک خودروی سمند نیز با این دو دستگاه تصادف کرده و منجر به کشته شدن سه نفر از شهروندان می‌شود.

شهرام مقام عنوان کرد: این حادثه همچنین سه مجروح بر جای می‌گذارد که حال یکی از آنان که دختری ۱۳ ساله بوده بسیار وخیم گزارش شده است.

وی اضافه کرد: متوفیان یک پسر و دو خانم و مجروحان یک خانم و دو آقا بوده که توسط اورژانس و آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان اضافه کرد: مجروحان به بیمارستان شادگان که نزدیکت بوده انتقال پیدا کردند تا به حال آنها رسیدگی شود.

* ۲ کشته؛ انتقال مجروحان به اهواز

فرماندار شادگان نیز در همین خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تصادف مذکور منجر به دو فوتی بوده و مجروحان به اهواز منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به به جاده دارخوین ـ شادگان افزود: مسیر این جاده صاف و هموار و البته بسیار کم‌تردد است.

سعید فیوضی در پایان به خانواده‌های داغدار این سانحه دلخراش تسلیت گفت.