صعود استقلال نوین بندرماهشهر به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور شهرداری، شیرینی صعود را کامل می کند؟

تیم استقلال نوین بندرماهشهر به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور صعود کرد


فضل اله ترحم |خورنا: عصر امروز دوشنبه ۸ مهر ۹۸ تیم استقلال نوین بندرماهشهر در چارچوب جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه شهدا میزبان تیم مس نوین کرمان بود.


تنها ۸ دقیقه از مسابقه گذشته بود که تیم استقلال نوین بندرماهشهر توسط سید عیسی موسوی به گل دست یافت و یک بر صفر از حریف پیش افتاد، تلاش دو تیم در ادامه مسابقه برای فتح دروازه یکدیگر ثمره ای در برنداشت و نیمه اول یک بر صفر به سود تیم استقلال نوین پایان یافت.

نیمه دوم مسابقه در شرایطی شروع شد که رطوبت هوا به ۶۶ % رسید و تیم مهمان بناچار لباس خود را از شدت شرجی تعویض کرده بود، در دقیقه ۵۸ مسابقه استقلال نوین بندرماهشهر در شرایطی که در وضعیت حمله بود توپ را لو داد و در یک کش و قوس توپ به حمیدرضا محمدرفیعی رسید و وی با یک شوت زمینی توپ را به تور دروازه ی استقلال چسباند و مسابقه را به تساوی کشاند.

۹ دقیقه بعد این محمد محمدی بود که گل دوم استقلال نوین را به ثمر رسانید و در ادامه هجوم مس نوین کرمان راه به جایی نبرد و سوت داور صعود استقلال نوین را به دور یک هشتم نهایی مسجل کرد و شاگردان سمیر مجیدی صعود تیمشان را جشن گرفتند.

عصر فردا در بوکان تیم فوتبال شهرداری دیگر نماینده شهرستان بندرماهشهر در جام حذفی به مصاف سردار بوکان می رود که امید است با صعود به مرحله یک هشتم نهایی شیرینی صعود استقلال نوین را تکمیل کند