سرقت کابل برق باعث مرگ جوان ۳۲ساله اهوازی در هفتکل شد

فرمانده انتظامی شهرستان هفتکل گفت: جسد یک مرد ۳۲ ساله ساکن اهواز که با هدف سرقت کابل برق فشار قوی وارد این شهرستان شده بود عصر پنجشنبه در ورودی شهرستان هفتکل کشف شد.

سرهنگ علی تقدسی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به مرگ یک جوان ۳۲ ساله در این شهرستان اظهار داشت: مقتول ۳۱ شهریور ماه سال جاری بدون اطلاع خانواده با هدف سرقت کابل برق فشار قوی از منزل خارج شده و به سمت شهرستان هفتکل آمده است که در محل مرگ وی نیز ابزار آلات مخصوص قطع کابل برق یافت شده است.

وی افزود: وی به قصد بریدن کابل برق از پایه فشار قوی بالا رفته که پس از برق گرفتگی به پایین سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان هفتکل ادامه داد: خانواده مقتول نیز در تاریخ یکم مهرماه، مفقود شدن این فرد را به نیروی انتظامی کلانشهر اهواز اطلاع داده بودند.

وی تصریح کرد: با کارشناسی‌های صورت گرفته مشخص شد که سارق فوت شده به مواد مخدر نیز اعتیاد داشته و عضو باندهای سرقت کابل برق بوده است.

سرهنگ تقدسی گفت: پس از کشف جسد و اطلاع به نیروی انتظامی، ماموران ما به سرعت در محل حاضر شده و اقدامات لازم جهت تحویل جسد به پلیس آگاهی انجام شده است./ندای هفتکل