با حمایت و پیگیری های مهندس ظاهری: یک دستگاه سونوگرافی به هفتکل اختصاص یافت

بعد از اینکه وجود سونوگرافی سالها در هفتکل به یک رویا تبدیل شده بود امروز شنبه ۶ شهریور طی جلسه ای با حضور ظاهری نماینده مردم در مجلس ، طباطبایی فرماندار ، فلاحتکار رئیس مرکز بهداشت هفتکل و جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اهواز مقرر شد بزودی سونوگرافی به هفتکل اختصاص یابد.

?نماینده مردم هفتکل در این جلسه شرایط و وضعیت بهداشتی و درمانی هفتکل و نارضایتی مردم از وضع موجود را به گوش مسئولین رساند و موفق به اختصاص یک دستگاه سونوگرافی به هفتکل شد

?مهندس ظاهری نیز ضمن تشریح وضعیت نابسامان بهداشتی و درمانی اظهار داشت شهرستان هفتکل فاقد سونوگرافی است و مردم بناچار باید به شهرهای اطراف مراجعه کنند که علاوه بر خطرات جانی مستلزم صرف وقت و هزینه بسیار است .

?سید عابدین طباطبایی در این جلسه نیز گفت : با وجود اینکه هفتکل در روزگاری دارای امکانات خوب پزشکی بود و مردم از شهرها و روستاهای اطراف جهت درمان به هفتکل مراجعه می کردند ولی هم اکنون فاقد امکانات جهت درمان ابتدایی ترین بیماری هاست.

?پس از بحث و تبادل و نظر و در سایه اتحاد و همدلی مسئولین شهرستان در نهایت مسئولین استانی متقاعد شدند که یک دستگاه سونوگرافی با امکانات بروز و یکدستگاه آمبولانس را به هفتکل اختصاص دهند.

?در این دیدار بحث بیمارستان هفتکل که از زمان حضور وزیر بهداشت در هفتکل استارت زده شد نهایی گردید.

?همچنین مقرر شد در زمینه های متفاوت و مورد نیاز پزشک متخصص مرتبط نیز به هفتکل اعزام گردد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *