گلزار مطهر شهدای بندرماهشهر غبارروبی و عطر افشانی شد+تصاویر

به مناسبت هفته دفاع مقدس گلزار شهدای بندرماهشهر، غبارروبی و عطرافشانی شد

فضل اله ترحم|خورنا: عصر امروز پنجشنبه ۴مهر ۹۸ به مناسبت هفته دفاع مقدس،با حضور مسئولین، نیروهای مسلح، خانواده های شهدا و شهروندان در باغ رضوان، گلزار شهدای شهرستان بندرماهشهر غبارروبی،گلباران و عطرافشانی شد.

در ابتدای این مراسم که از طرف سپاه پاسداران و بنیاد شهید شهرستان بندرماهشهر و همکاری شهرداری برگزار شد سید خلیل حسینی رییس بنیاد شهید شهرستان بندرماهشهر ضمن خیر مقدم به ناوسالار یکم نوذری فرمانده جدید منطقه سوم دریایی سپاه از حضور امام جمعه، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین نهادها، ادارات و سازمانها، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم تشکر کرد،

رییس بنیاد شهید بندرماهشهر افزود: برگزاری چنین مراسماتی گرچه موجب خوشحالی خانواده های شهدا می شود اما لازم است مسئولین به مسئله اشتغال خانواده های شهدا نگاه ویژه ای نمایند.

حاج آقا هاشمی رییس حوزه نمایندگی ولی فقیه در منطقه سوم دریایی سپاه دیگر سخنران مراسم بود که با تاکید بر مقام رفیع شهید و شهادت، دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف از جمله توان نظامی و موشکی کشور را مرهون رشادتها و جانفشانی های شهدا دانست.

در پایان این مراسم همزمان با نواختن مارش نظامی حضار ضمن غبارروبی و نثار گل بر مزار شهدا با آرمانهای این عزیزان تجدید میثاق گردند.