عبدالله کعبی عضو شورای اسلامی شهر آبادان: سرعت عملیات اصلاح معابر شهری آبادان لاک پشتی است

به گزارش خورنا عبدالله کعبی عضو شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه های اصلاح معابر شهری آبادان اظهار داشت: بارش های پاییزی در راه است و زمان زیادی برای تکمیل پروژه های اصلاح معابر آبادان نداریم.اگر شرایط به همین وضع باقی بماند ، مسئولیت و عواقب مشکلاتی که پس از بارش باران برای شهروندان ایجاد می شود متوجه ادارات آبفا ، گاز و شهرداری خواهد بود.

وی افزود: در فاز ۲ و ۴ امیرآباد ، فاز ۱ کوی علوانیه و فاز ۴ ذوالفقاری پروژه های اصلاح معابر به کندی پیش می رود و این قابل قبول نیست.انشعابات آب ، شبکه گازرسانی و شبکه فاضلاب در این چهار نقطه تاکنون به اتمام نرسیده و برای آغاز به کارِ پیمانکاران شهرداری ، تکمیل نشده اند.انجام نشدن به موقع پروژه های انشعابات آب و گاز و فاضلاب موجب توقف پروژه شهرداری آبادان شده است.

این عضو شورای شهر آبادان تصریح کرد: از اعتبار پروژه معابر در علوانیه تاکنون حدود ۵۰۰ متر و در فاز ۴ کوی ذوالفقاری نیز در حدود ۲۵۰۰ متر شبکه و انشعاب فاضلاب توسط پیمانکاران پروژه انجام شده است.این در حالی است که زمان زیادی تا موعد بارش باران نداریم و معلوم نیست بعد از بارندگی و مشکلات ایجاد شده ، چه پاسخی برای مردم خواهیم داشت.ما ادامه این وضع را هرگز تحمل نخواهیم کرد.

کعبی گفت: لازم است پیمانکاران پروژه های مربوطه و ادارات شهرداری ، گاز و آبفا به صورت ویژه و ضربتی به موضوع رسیدگی کنند و نگذارند فرصت کوتاه اصلاح معابر از دست برود.

وی خاطرنشان کرد: از شهردار ، مجموعه شهرداری و منطقه آزاد می خواهیم نظارت دقیق تری بر پروژه ها اعمال کنند. ضمن اینکه لازم است از ادارات آبفا ، گاز ، مخابرات و برق تعهدات لازم گرفته شود تا پس از اجرای آسفالت توسط شهرداری ، به جز در حوادث ضروری ، برای مدت ۱۰ سال هیچ گونه حفاری در این معابر صورت نگیرد.