لبخند مهر بر لبان دانش آموزان بهبهانی/ توزیع بیش از ۱ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: مدیر آموزش و پرورش بهبهان از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان، رسول عبدی پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و با همت مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان بهبهان، در حرکتی معنوی بمنظور فراهم کردن زمینه تحصیل دانش آموزان در مناطق و مدارس کم برخوردار بهبهان انجام شد.
وی افزود: در همین راستا ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز نیازمند از طریق مدارس شناسایی و به مدیریت آموزش و پرورش بهبهان معرفی شدند.

عبدی پور با اشاره به همت بلند و اندیشه انسانی مردم شهرستان بهبهان در مشارکت برای امور خداپسندانه، اضافه کرد: تا کنون طی سه مرحله، یک هزار و ۲۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان کم بضاعت و لازم توجه در مدارس بهبهان توزیع شده و لبخند زیبای مهر بر لبان کودکان و نوجوان نقش بست.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان اظهار کرد: توجه ویژه به امر تحصیل و علم اندوزی فرزندان این خاک، همکاری برای انجام فعالیت های آموزشی و تربیتی در جهت پرورش نسلی توانا و دانا از مهمترین اقدامات مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان بهبهان در مشارکت با آموزش و پرورش بوده است.